Menn

Det er jo påske å høytid for hele holmenkollen å være på høyfjellet. Når de er ferdig med champisen, de innleide kokkene, tjenerene,å pappa med krediditkortet har reist hjem. De store gutta på ihvertfall 20 eller 22 med pannebånd å solbriller til 10.000,- Skal ha bakkerace fra "bondelandet" (hemsedal) til Holmenkollen.
Det er ikke uvanlig at det ryker noen biler i heia. Så snart er det flere slike på de bildemonterings firmaer rundt om. Sann mine ord!.
