Skrevet av Emne: CRD diesel i TJ, YJ eller CJ  (Lest 3176 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget sandviper

• 401 CID
Willys Pickup 54 L6-226 soon to be HO powered

Utlogget Tomas

• 401 CID
  • Larvik - Vestfold
    • Min hjemmeside
Sv: CRD diesel i TJ, YJ eller CJ
« Svar #1 på: Fr.,21,Mars,2008,09,50 »
Det der hørtes jo ganske så tøft ut da. Veit Per Yngve Berg lurte på  sette inn en diesel i sin TJ en gang. mulig det var 2.5 litern det var snakk om da. Veit ikke hvordan det gikk til slutt.

2.8 litern ja, enda tøffere ville vært om de også leverte 3.1litern med automat. Regner med at 2.8 kanskje må ha manuell kasse. eller får man adapter som gjør at den passer den kassa man har i bilen ifra før av tro?
WJ TD 1999 - Original
TJ Sahara - Solgt :(
http://www.jeep.on-line.no
<a href="http://www.jeepclubnorway.no/smf/index.php/topic,137.0.html">Min Garasje</a>
JCN medlem nr 507
Vestfold kontakt for JCN
Styremedlem 4x4Drivers og Webansvarlig.

Utlogget kjetil

• 360 CID
« Svar #2 på: Fr.,21,Mars,2008,21,05 »
Egentlig er det bare å sitte på gjerde å vente til en grand 2,7crd blir vrak, kjøpe driverket, klippe ned ledningsnettet  å vips du har diesel JP  ;)
Jeep clubnorway medlem nr 12
Jeep CJ-7 Renegade 1985 optimalisert istykker.
Jeep JK unlimited 2012 sahara
Har endelig skjønt "Jeep thing" så nå mor kjører Toyota til daglig.

renegade

• Gjest
« Svar #3 på: Fr.,21,Mars,2008,21,48 »
Egentlig er det bare å sitte på gjerde å vente til en grand 2,7crd blir vrak, kjøpe driverket, klippe ned ledningsnettet  å vips du har diesel JP  ;)

HYSJ !! på deg...

Utlogget Skywalker

• 360 CID
  • Space cowboy
    • -Cherrox-
« Svar #4 på: Fr.,21,Mars,2008,22,24 »

Fysj, for en makaber plan!  ;)
Jeep!

Hadde den vært til å slå på hadde det fulgt med hammer!
Ex-JEEP: '98 Cherokee/XJ 4.0 Ltd. (solgt oktober 2012)
JCN #741

Utlogget kjetil

• 360 CID
« Svar #5 på: Fr.,21,Mars,2008,23,52 »
Menn  ???  Det er jo påske å høytid for hele holmenkollen å være på høyfjellet. Når de er ferdig med champisen, de innleide kokkene, tjenerene,å pappa med krediditkortet har reist hjem.  De store gutta på ihvertfall 20 eller 22 med pannebånd å solbriller til 10.000,- Skal ha bakkerace fra "bondelandet" (hemsedal) til Holmenkollen. 

Det er ikke uvanlig at det ryker noen biler i heia. Så snart er det flere slike på de bildemonterings firmaer rundt om. Sann mine ord!.  :)

renegade

• Gjest
« Svar #6 på: Lø.,22,Mars,2008,00,02 »
Menn  ???  Det er jo påske å høytid for hele holmenkollen å være på høyfjellet. Når de er ferdig med champisen, de innleide kokkene, tjenerene,å pappa med krediditkortet har reist hjem.  De store gutta på ihvertfall 20 eller 22 med pannebånd å solbriller til 10.000,- Skal ha bakkerace fra "bondelandet" (hemsedal) til Holmenkollen. 

Det er ikke uvanlig at det ryker noen biler i heia. Så snart er det flere slike på de bildemonterings firmaer rundt om. Sann mine ord!.  :)

Håper alt er bra i heimen, her har det kommet 30 cm, det skal ha kommet mer nede hos deg.  Og Agder energi mangler strøm til 8-9000 husstander i ditt distrikt...

Utlogget Frode

• Get a life!!
« Svar #7 på: Lø.,22,Mars,2008,00,24 »
Hehe.. Jeg har tilgang til en side der forsikringsselskap legger ut biler de har kondømt.
Godkjente verksteder får kjøpe.. Måtte bare inn og se.. Der ligger jo faktisk en -02 Grandis med 2.7 diesel. :)
JCN medlem nr 697
Frode Ryste
Tlf 90601777

-1980 Jeep CJ7
-1978 Jeep J20

Every time you call a Jeep a "car" God kills a kitten

Utlogget kjetil

• 360 CID
« Svar #8 på: Lø.,22,Mars,2008,01,27 »

Håper alt er bra i heimen, her har det kommet 30 cm, det skal ha kommet mer nede hos deg.  Og Agder energi mangler strøm til 8-9000 husstander i ditt distrikt...

Er på jobb å slurer, masse snø her ute også, samt kaldt som bare f%¤#. Hjemme er det helt kaos, får ikke tak i min bedre halvdel, da strømmen har gått i store deler av Ændalsdistriktet. Typisk når jeg er på jobb skjer slikt..

Utlogget sandviper

• 401 CID
« Svar #9 på: Ma.,24,Mars,2008,17,28 »
Der ligger jo faktisk en -02 Grandis med 2.7 diesel. :)
Hvor ;D
Willys Pickup 54 L6-226 soon to be HO powered

Utlogget Frode

• Get a life!!
« Svar #10 på: Ma.,24,Mars,2008,18,03 »
Det eneste som står er Trøndelag. Man må by og vinne auksjonen for å få vite hvor den skal hentes ;)
JCN medlem nr 697
Frode Ryste
Tlf 90601777

-1980 Jeep CJ7
-1978 Jeep J20

Every time you call a Jeep a "car" God kills a kitten