Endelig oppe igjen!
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Denne CJ10'en kjører jeg forbi på vei til jobb om dagen i Stockholm. Ikke mange slike herover og muligens ingen i Norge.
Kom over Bjerkebanens gml sjefs traver...
Sitat fra: Heepeejeep på Ti.,13,Januar,2009,13,06Denne CJ10'en kjører jeg forbi på vei til jobb om dagen i Stockholm. Ikke mange slike herover og muligens ingen i Norge.Tøft, Synd den er ødelagt i fronten, men nå er jo ikke CJ-10 så pene i front.Like greit å bygge om til 7èr front. Vet om en(1) CJ-10 her i landet.