Skrevet av Emne: Quick Disconnects  (Lest 1392 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget Kristian

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 483
  • Det er forskjell på SHOWOFF og OFFROAD
Quick Disconnects
« på: Ma., 3,Mars,2008,14,33 »
Er denne bolt on på Yj

http://www.4wd.com/productdetails.aspx?partID=8815

Er det noen som har erfaring med denne konta andre merker   ???
I DRIVE JEEP, NOT A SUV

Utlogget Stein-K

  • Administrator
  • Get a life!!
  • *****
  • Innlegg: 2511
  • TJ med V8
    • Garasjen min hos JCN
Sv: Quick Disconnects
« Svar #1 på: Ma., 3,Mars,2008,14,47 »
JKS er vel en av de mest brukte og skal være bolt on.


red.
Bøyer meg i støvet og konkluderer med at utstyr til biler med runde lykter er bolt on og ikke krever Donald-mekk for å funke slik som biler med firkanta lykter ;)

PS! Denne komentaren var en liten frekk en til Ronny ;D
« Siste redigering: Ma., 3,Mars,2008,21,55 av Stein-K »
Min garasje

Webredaksjon JCN
Kjør hardt, kjør stil! Karosseriet er en slitedel!!!

Utlogget CJ-7

  • Administrator
  • Get a life!!
  • *****
  • Innlegg: 1412
  • Jeep CJ-7
    • Red Rock
Sv: Quick Disconnects
« Svar #2 på: Ma., 3,Mars,2008,19,03 »
Quicker versonen er ikke bolt on. Nedre feste må sveises på akselhylsa.
Kan bare anbefale denne versonen kontra Quick versonen, kvikk & grei.

http://store.jksmfg.com/merchant2/merchant.mvc?Screen=QRDISC&Store_Code=JKS01&Category_Code=Swaybar_Disconnects

Å når du først er i gang hos JKS så kan jeg også anbefale B2 & B3 skidplatene  8)

http://store.jksmfg.com/merchant2/merchant.mvc?Screen=B3UBOLT&Store_Code=JKS01&Category_Code=Leaf_Spring

http://store.jksmfg.com/merchant2/merchant.mvc?Screen=B2SKID&Store_Code=JKS01&Category_Code=Leaf_Spring
« Siste redigering: Ma., 3,Mars,2008,19,18 av CJ-7 »
Petter
Clutcher`n. GPW 1943
CJ-7 AMC 360, 35" ARB f&b. 1984

JK Wrangler Rubicon 2009

Jeep Garasjen

Utlogget Ronny

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 618
Sv: Quick Disconnects
« Svar #3 på: Ma., 3,Mars,2008,19,54 »
Jeg har Quick Diss. PN 4100 på min YJ.
Flotte greier, bortsett fra den "weld-on tappered steel plate" greia som jeg sveiset på, - men bøyde etter første kjøretur. Den er for tynn. Så denne ble skjært av og noe praftigere saker ble påsveist.
Regards
Ronny Andersen
I do understand the "Jeep thing", therefore I drive BMW