Skrevet av Emne: AUX inngang?  (Lest 2173 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget Mordal

  • 258 CID
  • *
  • Innlegg: 5
AUX inngang?
« på: Fr., 3,August,2012,21,27 »
Har nettopp vært å bytta bmw'en i en 07 Commander 3.0 Overland.
Storfornøyd med bilen, men jeg savner en aux inngang på stereoanlegget!

Er det noen som har montert dette på en slik bil her?
Stereoanlegget er med navi og innebygget 6 cd skifter. Står REJ i nedre høyre hjørne

Utlogget eivind_m

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 135
  • Moss
Sv: AUX inngang?
« Svar #1 på: Fr., 3,August,2012,22,56 »
Grattis med fornuftig bytte av bil :)

Google litt rundt etter PIE CHRY04-AUX. Jeg kjøpte min på ebay (66$ +7$ frakt) Fant ikke noe på der nå i farta, men det finnes sikkert andre muligheter.
Den leker dvd så du må velge det på spilleren.
Selve enheten får du plass til bak instrumentpanelet. Eneste issue jeg har hatt er at det blir en del ekstra kabler bak spilleren hvor det er trangt nok fra før så slet litt med å få alt på plass. 

Det er ikke alle umbrakoskruene i dashbordet som faktisk holder det på plass, så skipper du en av de og borrer opp hullet så har du et diskret sted å trekke ut mini-jack pluggen. 




Mvh
Eivind

07 XH Crd ltd |2" OME |SteelArmadillo rock sliders |OEM skid plates |QDII |265/70-17 Geolandar MT | Hanson 30mm spacere |Plasti dip'a hjul |Kiwi Plx OBD & Torque |Pie aux in | Rugged Ridge matter |Yakima sykkeholdere i lasterommet

Utlogget Mordal

  • 258 CID
  • *
  • Innlegg: 5
Sv: AUX inngang?
« Svar #2 på: Fr., 3,August,2012,23,15 »
Takk for kjapt svar, og bilder!  :D
Skal se hva jeg finner.
Snodig at det ikke er aux originalt på disse bilene, med tanke på utstyrsnivået ellers

Utlogget eivind_m

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 135
  • Moss
Sv: AUX inngang?
« Svar #3 på: Fr., 3,August,2012,23,21 »
Snodig at det ikke er aux originalt på disse bilene, med tanke på utstyrsnivået ellers

Enig i det - tror det kom på 08 modellen.

Mvh
Eivind

07 XH Crd ltd |2" OME |SteelArmadillo rock sliders |OEM skid plates |QDII |265/70-17 Geolandar MT | Hanson 30mm spacere |Plasti dip'a hjul |Kiwi Plx OBD & Torque |Pie aux in | Rugged Ridge matter |Yakima sykkeholdere i lasterommet