Skrevet av Emne: Midt-Norge, en ide å bytte avdelingsnavn?  (Lest 2421 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget yeyeye

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 516
Midt-Norge, en ide å bytte avdelingsnavn?
« på: Sø.,20,Mai,2012,19,37 »
Morten Kolstad er jo skaptrønder så det holder, men tør ikke titelere seg med å høre til lokalavdelingen Trøndelag. Samtidlig er Hedemark langt som et ondt år, og de helt nord kan like godt henge litt med oss i "Midt-Norge" som de sør i Hedemark. ;)
Vi i Trøndelag er jo veldig få aktive, og lite aktive oss få også 8)
Jeg personlig likte ideen til Morten veldig godt, at vi kan jo like godt samles litt med "Nord Hedemarkinger" som bare med Nord Trøndere ::) vi er jo alle i JCN og det er jo ikke meningen å gjøre Hedemarks avdelingen mindre, men å få igang litt mere aktivitet for oss få i "Midt-Norge"
Haltdalen får jo et bra offroad og motorsportssenter som er like nære for Nord Hedemarkingene som oss i Trondheim f.eks.
Ikke sikkert det hjelper på aktiviteten, og Jeepere fra alle landsdeler er jo velkommen på de få utfluktene, kaffemøtene vi har uansett, men kansje hjelper det litt læll???
Økte jo aktiviteten på forumet her bare med å lufte ideen jo ;D hehe.
Fylkesgrenser bør ikke være en undskyldning for lite aktivitet mere da, kremmmmtt.
Kjør debatt!!
( alle 3)
Mvh Arild lite aktive Rabben
« Siste redigering: Sø.,20,Mai,2012,20,32 av yeyeye »
ohh.. silly me, again!
mob:95242280

Utlogget Dr.Plumbo

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 475
Re: Midt-Norge, en ide å bytte avdelingsnavn?
« Svar #1 på: Sø.,20,Mai,2012,22,29 »

Er jeg en av de tre?  ::)

Skulle gjerne deltatt mer jeg, men Jeepen har jo fått ny tank, litt flere ledninger enn originalt etc og jeg får den ikke til å gå ordentlig. starta den opp idag og kjørte den varm. Jeepen dro forsåvidt godt og alt virket lovende. Stoppet den og ikke snakk om å få liv i den igjen. Endte opp med å vinsje den opp bakken til garasjen...

Det sosiale aktivitetsnivå vil sikkert ta seg opp så fort man får en doning man kan kjøre uten å ha med seg busskort, evt penger til drosje i tilfelle det stopper...  >:(

Jeg har jo hytte i Hedmark, nærmere bestemt på grensen mellom Trysil/Engerdal. Kan jo benyttes hvis det skjer noe sør for dovre en gang  ;)
 
 

Utlogget yeyeye

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 516
Re: Midt-Norge, en ide å bytte avdelingsnavn?
« Svar #2 på: Sø.,20,Mai,2012,22,50 »
 ;D ;D ;)
Ja du er en av de "3" aktive ;), er jo aktiv både i garasjen og her på forumet du.
Alle ting går litt i bølger, også hobby og aktiviteten rundt den. Selv er jeg jo midt i huskjøp,flytting,oppussing,skal snart bli pappa for første gang osv, så jeg er nok ikke flinkt til dra igang noe selv altså. Ikke ment som kritikk til noen altså.
Men som Morten nevner er det kansje lettere om vi er litt større område, og kansje vi kan bli aktivisert litt av gutta i fjellbygdene :)
Jeger var jo flink til å dra igang en kaffeprat og litt greier innimellom, men vi må nok klare oss litt mere selv nå etter at han solgte Wrangler(fy skam seg)   ;)
Disse fjellbondene er litt skye av seg, men flinke til å møte opp på treff. Det er litt langt til landstreff, gol osv for oss gostoltrøndere, så kansje blir vi med på ting om det blir noe nærmere. Jeg har vel kun vært på 2 vintertreffdager i løpet av de siste 2 åra ::)

AR
ohh.. silly me, again!
mob:95242280