Skrevet av Emne: Bjørne's ZJ 5.2 V8  (Lest 2506 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget Bjorne

  • 258 CID
  • *
  • Innlegg: 29
Bjørne's ZJ 5.2 V8
« på: Ti., 6,Mars,2012,20,27 »
Gikk til innkjøp av en '94 Grand Cherokee 5.2 V8 for noen dager siden. Én eldre eier siden 1998, og for det meste stått hos forhandler før det. Bilen har punktlig følgt servicer, så det er komplett servicehefte frem til dagens kilometerstand - 166000 km. Han jeg kjøpte bilen med sa at den alltid har stått i garasje, og det har vært en "bestebil" til bruk i begravelser og fineværsdager - og det vises på bilen. Det er ikke noe nevneverdig rust, men litt skliskader på front- og bakfanger. Tror jeg fikk bilen til en veldig billig penge.

Jeg er veldig i tvil om jeg har lyst å "ødelegge" bilen med hevesett, store hjul og bushwackere - eller bare beholde bilen på bakken og bruke den som street cruiser. Har tenkt å påkoste den cat-back-system, nye lykter, noe motoroppgraderinger og litt brede hjul (275 +/-). Mottar gjerne innspill.






Utlogget torw

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 154
  • UT I SKOGEN OPP PÅ FJELLET!!
Re: Bjørne's ZJ 5.2 V8
« Svar #1 på: To.,24,Mai,2012,13,35 »
hei.. :)fin bil du har fått deg :Dfikk meg 93 zj med 5,2 ifjor og jeg har bare satt på 2"budget boost bak på min og 31-10,5-15 mud terrain,skal en ha litt dekk på bilen så synes jeg den må litt opp uansett om det bare er asfaltkjøring :Dmen jeg ser nok at jeg kunne valgt andre dekk m.h.t.drivstoff forbruk(triller ikke veldig lett)
96 xj 2,5 td
87 jeep mj

Utlogget Jippei

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 91
Sv: Bjørne's ZJ 5.2 V8
« Svar #2 på: On., 2,Desember,2015,20,48 »
Hei Bjørne!
Har du fortsatt denne bilen?
Jeg har nylig kjøpt "identisk bil",  - antagelig første gang registrert samme dag(eller nesten) som din..