Skrevet av Emne: Servopumpe CJ. R6 og V8.  (Lest 2810 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Turbo.TJ

  • Gjest
Servopumpe CJ. R6 og V8.
« på: Ti.,20,Mars,2007,17,33 »
Fikk pakker fra 4WD i går igjen.Og der ligger den nye oljepumpen til servoen (også kjent under navnet Servopumpe),men da har jeg et
spørsmål. Hvordan får jeg av reimhjulet på den gamle.....???
Håpet å finne løsningen på dette når jeg fikk den nye uten reimhjulet på.Ser for meg ut som det kan være krympet på da det ikke
er hverken kile eller noen form for skruefeste... Noen som har vert borti dette. ???

Turbo.TJ

  • Gjest
Sv: Servopumpe CJ. R6 og V8.
« Svar #1 på: On.,21,Mars,2007,22,23 »
Til alle derev som nå har lurt på dette i to dager....Fikk det til jeg.Det var bare å terse reimhjulet av fra pumpen.For å sette det på den nye pumpen var det bare å tre på reimhjulet
på ny pumpe og sette en skrue i senter av pumpen og skru de to tilsammans... ;D

Utlogget Skyjacker

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 309
  • JK-09
Sv: Servopumpe CJ. R6 og V8.
« Svar #2 på: Fr.,23,Mars,2007,10,04 »
Er det ikke på tide med noe bilder snart Tarje? Kjører forbi garasjen din hver dag på vei hjem fra jobb, men ikke mye aktivitet når jeg passere i 17/1730 tiden.

Er veldig nyskjerrig..Jeepen min er borte vekk...(for denne gang)
Jeep Wrangler JK-09

Turbo.TJ

  • Gjest
Sv: Servopumpe CJ. R6 og V8.
« Svar #3 på: Lø.,24,Mars,2007,00,59 »
Aktiviteten foregår enn så lenge på innsiden.Men forhåpentlighvis så er det snart stor aktivitet på utsiden. Mangler bare noen mellomakslinger og et eksosanlegg....... Bilder...mulig jeg er "litt tett i pappen" men dette får jeg ikke til.Har ikke satt i timesvis akkurat,men......!!!!!!!!!

Utlogget Kate YJ

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 207
Sv: Servopumpe CJ. R6 og V8.
« Svar #4 på: Lø.,24,Mars,2007,22,19 »
Jostein er og fryktelig nyfiken på hva som foregår i garasjen din for tiden...
Sitat
Bilder...mulig jeg er "litt tett i pappen" men dette får jeg ikke til.Har ikke satt i timesvis akkurat,men......!!!!!!!!
Bilder...hm.. nå er du nå så heldig at du har egen sekretær da... ;D
Send de te meg så fikser eg e det! 
Hardrock Kate Dubai
JCN medlem nr 69

Turbo.TJ

  • Gjest
Sv: Servopumpe CJ. R6 og V8.
« Svar #5 på: Sø.,25,Mars,2007,09,08 »
Ja du ser jo hva det resulterer i når du knipser i vildens sky. Jeg blir hengt ut på vegger i hjem og på jobb i hele juli til endes. ;D

Utlogget Kate YJ

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 207
Sv: Servopumpe CJ. R6 og V8.
« Svar #6 på: Ma.,26,Mars,2007,14,50 »
Sitat
Ja du ser jo hva det resulterer i når du knipser i vildens sky. Jeg blir hengt ut på vegger i hjem og på jobb i hele juli til endes.
  Ha,ha, og så kan du bare glede deg til august, (jeg er fremdeles ikke helt kommet over at jeg ble grundig lurt...) -den som ler sist ler best ;D
Hardrock Kate Dubai
JCN medlem nr 69

Utlogget simon

  • Get a life!!
  • *****
  • Innlegg: 1265
Sv: Servopumpe CJ. R6 og V8.
« Svar #7 på: Ma.,26,Mars,2007,15,06 »
La meg få dette helt klart for meg:   Det er altså en Bergenser som synes det blir plagsomt med oppmerksomhet og offentlig omtale ???
Rød, grønn og gul Jeep. (YJ, kriger og spissnese)

renegade

  • Gjest
Sv: Servopumpe CJ. R6 og V8.
« Svar #8 på: Ma.,26,Mars,2007,16,49 »
La meg få dette helt klart for meg:   Det er altså en Bergenser som synes det blir plagsomt med oppmerksomhet og offentlig omtale ???


Kan det være innflyttere ... ?

Turbo.TJ

  • Gjest
Sv: Servopumpe CJ. R6 og V8.
« Svar #9 på: Ma.,26,Mars,2007,23,18 »
Jeg glemte utropstegn på"hengt ut på vegger" var jo selvfølgelig stas å få litt oppmerksomhet.... ;D