Skrevet av Emne: Lys bryter/ koplings problem  (Lest 1447 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget xt600

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 79
Lys bryter/ koplings problem
« på: On.,25,Mai,2011,22,23 »
hei
jeep cj7 1979 mod, har montert det orginale lednings nettet etter koplings skjema alt skulle da virke men, har et problem med hoved lys bryter.
ingen kontakt til lysbryter var på lednings nettet måtte bruke  snap kopling som skal ikke være noe problem om de blir satt korrekt da, mener jeg har gjort det korrekt, har også satt ledningene i mange forkjellige posisjoner uten få det til  ???

Så problemet er: når parklys settes på lyser park, side blinker foran(usikker om de skal lyse), instrument lys og baklys men, når hoved lys nær og fjern tennes lyser ikke baklys og skilt lys.. ???

fargen på ledningene som går til bryter er rød hoved strøm, rød/hvit hoved lys, 2 stk hvite den ene er til park og baklys den andre er jeg usikker på men tror den går til sikringene, orang instrument og sort kuppelys...

har noen hatt dette problem selv eller har noen forslag til hvordan sette ledningene korrekt?, mener at lysbryter er ok
aage

Utlogget G503

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 272
    • jeepfabrikken
Re: Lys bryter/ koplings problem
« Svar #1 på: To.,26,Mai,2011,11,30 »
Kan dette bilde hjelpe noe?

JCN 130
00 WJ 3.1
97 TJ 2.5
94 YJ 4.0
83 CJ-7 Laredo
79 CJ-7 304 Renegade
46 CJ-2A column shift
42-45 GPW`s
41-45 MB`s

Utlogget xt600

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 79
Re: Lys bryter/ koplings problem
« Svar #2 på: To.,26,Mai,2011,14,05 »
hei
har sett dette før og selføgeligt koplet likt men, samme resultat når hoved lys tennes slukkes bak lys, kansje jeg må sjekke hovedbryter kan denne åpnes uten problem?
aage