Skrevet av Emne: Jeep poesi  (Lest 830 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget Corsanova

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 103
Jeep poesi
« på: Ti., 2,November,2010,15,16 »
Som å gå over Grønland på bakglatte ski, pendle til jobb i en Jeep Cherokee
Han var forsiktig og unngikk ordet idioti, men jeg skjønte hva han mente om min Jeep Cherokee
Han vraltet som en schäfer med hofteleddsdysplasi, etter en halvtime bak rattet på en Jeep Cherokee

Etter bare 10 minutter var han klar til å fri - så gled de inn i livet i hans Jeep Cherokee
Man trenger ikke være fanatiker som de som vil kurere homofili, for å ønske å hjelpe de som har kjøpt en Jeep Cherokke
Jeg trengte noe nytt for å motvirke apati, alt ble mye lysere da jeg fikk solgt min Cherokee

Det har kommet mye godt fra amerikansk industri, men da tenker jeg ikke på Jeep Cherokee
Han hadde et klart behov for krisepsykiatri, da han fikk høre innbytteprisen på hans nesten nye Cherokee
Et middel mot tungsinn og monotoni, le av verkstedregningen til en stakkar som kjører Jeep Cherokee
Lite naturlig som en statsminister fra Ski - kjøpe en splitter ny Cherokee

I motsetning til eieren som led av hypokondri, så var det realiteter i alt som var feil med hans Cherokee
Når cowboyen fikk uhemmet lyst til å ri, kjørte han en tur i sin Jeep Cherokee
Den nye straffen for landeveisrøveri, er å fylle tanken på snutens Jeep Cherokee
Han pensjonerte seg og regnet med latmannsliv og fri, i stedet måtte han skru på sin Jeep Chrokee

Like stille som bjørnen i sitt lune hi, var lyden fra hans totalhavarete Cherokee
når det gjelder triste bilhistorier så har jeg klart hegmoni, det er mye å fortelle om Jeep Cherokee
Jeg ble stoppet og bedt om å lese fra en plansje, de trodde jeg var blind som hadde kjøpt Jeep Comanche.

Naboen så penger i en ny bransje, han kjøpte redningsbil og har fulltidsjobb på min Jeep Commanche
Samme interesse som en sukkerfri sjokolade, vekker den nyeste utgaven av Jeep Cherokee Renegade
Det hørtes ut som en hel pall med rangler - det var mye som var løst på min Jeep Wrangler
Biltilsynet fant en rekke mangler, de sa den var farlig å kjøre min Jeep Wrangler

Babyer har ofte egne rangler, folk i cowboyhatt kjører ofte Jeep Wrangler
Verkstedet og jeg kommer stadig opp i heftige krangler, slik har det vært siden jeg kjøpte meg en Jeep Wrangler
Han delte med kvadratroten og ganget med pi, da fant han avgiftssatsen på sin Jeep Cherokee

Vi har to biler så vi sitter og krangler om hvem som må nøye seg med å kjøre vår Jeep Wrangler
Han satt og fisket men elva var stri - han ble våt på beina i sin Jeep Cherokee.
På sykehusets avdeling for schizofreni, fant jeg kjøper til min Grand Cherokee

ActionMan lo så han spydde i do etter etter en tur med den nye Willys2
Designeren ble sjuk og utilpass da han var ferdig med nye Jeep Compass
Som en drita indianerhøvding på den smale sti, vinglet jeg frem med min Jeep Cherokee
Svekket av langvarig anorexi, klarte jeg ikke å gire min Jeep Cherokee
Det humper og går og det rister og skrangler med gutta på tur i en gammel Jeep Wrangler

Hun sutra og grein, og kalte meg kjip, men når hun får huset vil jeg ha vår jeep
Sekretær, JCN Styret
YJ 4.0 HO -95 mod.
2,5" + 2" BL og 35x12,5x15"

- selvbygd er velbygd!