Skrevet av Emne: VÅRMØNSTRINGEN 2010 PÅ LAGUNEN.  (Lest 2611 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget Fighter

  • JCN - Styre
  • Get a life!!
  • ****
  • Innlegg: 1529
  • En SUVeren Jeep.
VÅRMØNSTRINGEN 2010 PÅ LAGUNEN.
« på: Fr., 7,Mai,2010,22,18 »
Så er endelig svaret på søknaden om plass på vårmønstringen på Lagunen torsdag 13. mai 2010 kommet. Som dere ser er vi (nok en gang) plassert i bakevjen, men vi har fått innvilget 10 plasser, nr. 13 på kartet, merket med burgunderrød og jeg er sikker på at vi kan få de fylt opp....og vel så det, eller?? Vi vil med disse plassene ha med flest mulig forskjellige utgaver og typer av Jeep, for å vise mangfoldet. Det hadde vært fint med en tilbakemelding på hvem som kommer, og ALLE medlemmer er hjertelig velkommen. ;D
« Siste redigering: Fr., 7,Mai,2010,22,24 av Fighter »
Åge Færestrand
Formann JCN
Lokalkontakt for Bergen
Mobil. 41306030
Grand Cherokee limited, 1995- 5,2-V8

Utlogget Corsanova

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 103
Re: VÅRMØNSTRINGEN 2010 PÅ LAGUNEN.
« Svar #1 på: Fr., 7,Mai,2010,23,25 »
Godt jobbet Åge!

Jeg regner med jeg stiller, det er jo forsåvidt "backstage" det er mest eksklusivt å være, eller har jeg misforstått? ;D
Ser også at du har gjort leksene dine hva været angår http://www.storm.no/vaer/bergen
Sekretær, JCN Styret
YJ 4.0 HO -95 mod.
2,5" + 2" BL og 35x12,5x15"

- selvbygd er velbygd!

Utlogget Kate YJ

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 207
Re: VÅRMØNSTRINGEN 2010 PÅ LAGUNEN.
« Svar #2 på: Lø., 8,Mai,2010,00,03 »
Utrolig at vi endelig fikk svar fra motorklubbene i Bergen, men dette er for dårlig!!!!!

Faktisk så dårlig plassering og behandling av JCN, at jeg ikke finner det interessant i å betale for at kråkene ved bosscontainerne skal få noe fint å drite på når de tar pause fra boss spisingen. ( Tror ikke Tarje heller kan komme, hører rykter om at han har ekstra vanskelig for å rygge seg til ved bosscontainere ;D..)
Egentlig burde vi ikke sponsre motorklubbene med 1500 kr for aller nådigst å få lov til å stå søppelvakt denne dagen, spør du meg!

Men for all del Lykke til ::)

Hardrock Kate Dubai
JCN medlem nr 69

Utlogget Fighter

  • JCN - Styre
  • Get a life!!
  • ****
  • Innlegg: 1529
  • En SUVeren Jeep.
Re: VÅRMØNSTRINGEN 2010 PÅ LAGUNEN.
« Svar #3 på: Lø., 8,Mai,2010,00,48 »
Takker Fredrik. Ja, endelig er været på vår side ihvertfall.....Er litt enig med deg Kate, det ble en crappy plass, enda jeg både muntlig og skriftlig ga uttrykk for at det hadde vært hyggelig om vi kunne få en mer sentral plass......men, vi får bite det i oss, spøtte i nevvene, vaske bilene og gjøre det beste ut av det... :P
Åge Færestrand
Formann JCN
Lokalkontakt for Bergen
Mobil. 41306030
Grand Cherokee limited, 1995- 5,2-V8

Utlogget Birkelandjeep

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 407
Re: VÅRMØNSTRINGEN 2010 PÅ LAGUNEN.
« Svar #4 på: Lø., 8,Mai,2010,11,26 »
Kjempe enig med deg Kate, dette er alt for dårlig at vi skal bli trykket bak i dritten år på år, men Åge har virkelig prøvd denne gangen og det skal han ha ros for :) Syntes vi må prøve å stille likevel å vise at vi er her, vi pleier å ha veldig mangen besøkende til tross for at vi har hatt dårlige plasseringer, de vet sikkert hvor de finner oss..  ::)
TJ Sahara 1997
JCN Medlemsnr 600

Utlogget Fighter

  • JCN - Styre
  • Get a life!!
  • ****
  • Innlegg: 1529
  • En SUVeren Jeep.
Re: VÅRMØNSTRINGEN 2010 PÅ LAGUNEN.
« Svar #5 på: Lø., 8,Mai,2010,11,40 »
OG...Hvis vi IKKE stiller, kan du banne på at vi IKKE får plass neste år. Jeg tror nok at de mener vi ikke hører hjemme blant "glisene", men det gjør vel ærlig talt ikke militærkjøretøyene heller, mer enn oss. ::)
Åge Færestrand
Formann JCN
Lokalkontakt for Bergen
Mobil. 41306030
Grand Cherokee limited, 1995- 5,2-V8

Utlogget Kate YJ

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 207
Re: VÅRMØNSTRINGEN 2010 PÅ LAGUNEN.
« Svar #6 på: Sø., 9,Mai,2010,00,06 »
Beklager at jeg hadde en utblåsing, var selvsagt ikke ment på Åge, som gjør det beste ut av dette ;)

Var bare så skuffet, fordi jeg så fram til vårmønstringen i år, og ikke trodde de våget å tildele så dårlig plass til samme klubb flere år på rad...Så feil kan en ta gitt!

Men jeg mener det virkelig at kanskje hele vårmønstringen etterhvert bare da bør droppes, eller nytenkning; skilt med stripping med pil til bak lagunen,ha,ha...

Kanskje vi heller skulle ha samlet oss denne dagen, kjørt en del ganger rundt rundkjøringene v lagunen, laget litt kaos =fått god oppmerksomhet -og så stukket et helt annet sted og grillet :D
Hardrock Kate Dubai
JCN medlem nr 69

Utlogget Fighter

  • JCN - Styre
  • Get a life!!
  • ****
  • Innlegg: 1529
  • En SUVeren Jeep.
Re: VÅRMØNSTRINGEN 2010 PÅ LAGUNEN.
« Svar #7 på: Sø., 9,Mai,2010,13,29 »
Nå skal det også være sagt at ifjor var der veldig mange som kom bak der vi sto, og vi fikk faktisk endel spørsmål fra publikum. Så helt bortkastet var det nå ikke. Sefølgelig er jo Steffens bil i "forvridd" stilling et blikkfang og magnet. ;D
Åge Færestrand
Formann JCN
Lokalkontakt for Bergen
Mobil. 41306030
Grand Cherokee limited, 1995- 5,2-V8

Utlogget Rudi

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 237
  • Not prepared, still going
Re: VÅRMØNSTRINGEN 2010 PÅ LAGUNEN.
« Svar #8 på: Sø., 9,Mai,2010,14,20 »
Enig i at plassen er crappy, føler igrunn ikke at vi er så veldig velkommen...
Demonstrasjoner hjelper vel lite, men kunne vert morro da.
Blir nok uten meg, jeg satser på 3grads forbrenning på Folgefonn i helgen 8)
TJ 4.0 1997
Blå i vognkortet..

Utlogget Corsanova

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 103
Re: VÅRMØNSTRINGEN 2010 PÅ LAGUNEN.
« Svar #9 på: Ti.,11,Mai,2010,20,24 »
Jeg er også nødt nå for å kaste inn kjørehanskene, gamlingen trenger meg på bruket i Haugesund så jeg drar rett etter jobb onsdag og blir der til lørdagen. Så da blir det bedre plass til de andre av dere  ::)
Sekretær, JCN Styret
YJ 4.0 HO -95 mod.
2,5" + 2" BL og 35x12,5x15"

- selvbygd er velbygd!

Utlogget Fighter

  • JCN - Styre
  • Get a life!!
  • ****
  • Innlegg: 1529
  • En SUVeren Jeep.
Re: VÅRMØNSTRINGEN 2010 PÅ LAGUNEN.
« Svar #10 på: On.,12,Mai,2010,00,47 »
Hmmm. Dette lukter sammensvergelse.... ::)  :P Jeg skulle egentlig gifte meg den dagen, men det får vente.... :P Kan man ikke så kan man ikke. Da er oppfordringen at andre medlemmer som aldri har vist seg. Ta med din nyvaskede WJ, willys, etc. og kom...  :) Evt. ring hvis du/dere lurer på noe.
Åge Færestrand
Formann JCN
Lokalkontakt for Bergen
Mobil. 41306030
Grand Cherokee limited, 1995- 5,2-V8

Utlogget Rudi

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 237
  • Not prepared, still going
Re: VÅRMØNSTRINGEN 2010 PÅ LAGUNEN.
« Svar #11 på: On.,12,Mai,2010,09,10 »
Trodde du var godt gift Åge..
Klart alle andre bør stille, er kjekt å få med seg dette.
Fint vær er det ofte og  ;D
TJ 4.0 1997
Blå i vognkortet..

Utlogget Fighter

  • JCN - Styre
  • Get a life!!
  • ****
  • Innlegg: 1529
  • En SUVeren Jeep.
Re: VÅRMØNSTRINGEN 2010 PÅ LAGUNEN.
« Svar #12 på: On.,12,Mai,2010,14,03 »
Sitat
Trodde du var godt gift Åge..
er nok bare trulova, gett.
Sitat
Fint vær er det ofte og
Ihvertfall i år virker det som. ;D
« Siste redigering: On.,12,Mai,2010,14,06 av Fighter »
Åge Færestrand
Formann JCN
Lokalkontakt for Bergen
Mobil. 41306030
Grand Cherokee limited, 1995- 5,2-V8

Utlogget Fighter

  • JCN - Styre
  • Get a life!!
  • ****
  • Innlegg: 1529
  • En SUVeren Jeep.
Re: VÅRMØNSTRINGEN 2010 PÅ LAGUNEN.
« Svar #13 på: Ti.,25,Mai,2010,23,47 »
Så var vårmønstringen over for denne gangen, og vi i JCN Bergen må vurdere om det er verdt det. Å alltid stå i "bakevjen". Vi hadde fått innvilget 10 plasser, men tviler på at der var plass til 10 jeeper der. Nå ble det aldri testet ut da vi manglet 6 på det. ::) Om det var plasseringen eller andre ting som var avgjørende for alle, vites ikke, men vi som stilte gjorde en fin figur, og der var bra interresse for bilene, ja selv ZJ'n. 8) Og Steffen sin var stilt ut med alle hjulene på bakken uten at det la en "demper" på interressen. ;D Jeg vil uansett takke dem som stilte, og med sol og varme, ble dagen flott den. Bilder kommer.....
Åge Færestrand
Formann JCN
Lokalkontakt for Bergen
Mobil. 41306030
Grand Cherokee limited, 1995- 5,2-V8

Utlogget Fighter

  • JCN - Styre
  • Get a life!!
  • ****
  • Innlegg: 1529
  • En SUVeren Jeep.
Re: VÅRMØNSTRINGEN 2010 PÅ LAGUNEN.
« Svar #14 på: On., 2,Juni,2010,09,45 »
Her er noen bilder fra JCN's stand. Det var faktisk bra interesse for bilene våre, men som vanlig var jo Steffens "monsterjeep" et trekkplaster, selv uten at den står i full flex.










Åge Færestrand
Formann JCN
Lokalkontakt for Bergen
Mobil. 41306030
Grand Cherokee limited, 1995- 5,2-V8