hmmmm Hei Jørn, jeg fulgte ditt råd, ref markeringslys og jording av brun kabel.
Dette var ikke noe råd fra min side, men det er slik oppsettet er hos meg. Men husk jeg har Cj7 ogikke Cj5. Og som jeg har skrevet tidligere i garasjetråden min har jeg kjøpt nytt ledningssett fra Painless som igjen er litt forskjellig fra det originale.
Dette gikk skikkelig dårlig, det sprutet sikringer flere steder.
Hørtes ikke bra ut, men tror ikke du gjorde det samme Som meg for kortsluttning kan ikke forekomme når man jorder den ene siden av pæren. Jeg jorda den brune ledningen fra pæra ved å kappe den, og isolere den delen som kommer fra sikringsblokka.
Det høres ut som om du har jordet ledningen fra sikringsblokka, og da vil det kortslutte i og med at den er opprinnelig +12V.
Husk at du må ta ett voltmeetr å sjekke ut hva som er pluss/minus før du foretar koplinger som ikke dokumentert på skjemaer. Det kan være store avvik fra model til model.
Jeg har koblet tilbake, men hele høyre halvside er uten lys, foran og bak, inkludert blink.
Ligger det noen sikringer utenfor sirkingsboksen ? /Morten
Hos meg har jeg en en sikring til, den er koplet inn i kretsen rett før lysbryteren, montert på bakside av dash.