Skrevet av Emne: cj7 feste for fjærer og støtdemper  (Lest 1376 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget xt600

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 79
cj7 feste for fjærer og støtdemper
« på: On.,14,Oktober,2009,19,42 »
javel
har begynt å klorepå cj7èn ny balje som er mye bedre enn min er fremskaffet, litt arbeid er der men, dette skalgå greit.
Har begynt å demontere bak aksel skal ha av U-bolten disse sitter utroligt fast noe som har et bra knep, har bare prøvd med kraftig pipinøkkel med langarm.
Når jeg ser på brikettene som fester U-boltene er feste for støtdemper bøyd, dette er tilnermet likt på begge brikettene, skal disse være bøyde / skrå eller skal de værer rette/beine?
Om jeg må ha nye briketter er det noen som har et ekstra par liggende for salg samt et sett med U-bolter?
aage

Utlogget yeyeye

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 516
Re: cj7 feste for fjærer og støtdemper
« Svar #1 på: On.,14,Oktober,2009,21,02 »
Tror de skal være beine ja gitt, men koster ikke så mye nye heller tror jeg. Nye U-bolter tror jeg nesten du kan kjøpe med en gang, ikke er de spes dyre, og du sparer prakket. En river ofte gjengene i mutter nå slikt begyner å ruste skikkelig, varme er tingen uansett, en kommer langt med en loddelampe av typen vi bruker som rørleggere. En kan da også bruke MAPP gassen på de gule flaskene, den gir omtrent det doble av varmen(ca2000C) kontra propan(ca1100C) .

AR
ohh.. silly me, again!
mob:95242280