Skrevet av Emne: Endelig!!!  (Lest 2017 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget C3

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 565
    • Hjemmeside
Endelig!!!
« på: Fr.,17,April,2009,21,02 »
Da har vi endelig fått et lokallag i Nord-Norge. Det måtte en søring til, men, det gjør vel ingenting.

Vi vil feire opprettingen av lokallaget med et treff på Setermoen 19. til 21. juni 2009. Da skal ACC ha Nord-Norge Treff, og vi har blitt invitert til å delta der. Derfor oppfordrer jeg alle med Jeep i Nord, enten dere er betalende medlemmer eller ikke, om å sette av denne helgen og komme til Setermoen.

Jeg jobber nå med et arrangement som vi har valgt å kalle "Jeep Arctic Challenge 09", et arrangement jeg håper vi klarer å få til som en fast begivenhet hver sommer.

Detaljene rundt JAC-09 er enda ikke klare, jobber med å få tillatelser på kjøring på interessante felt, og vil komme tilbake med mer informsjon når vi har fått de nødvendige tillatelsene. For, om vi skal kunne dyrke hobbyen og lidenskapen vår også i fremtiden, er det viktig at vi følger de spillereglene som gjelder.

Avsluttningsvis vil jeg oppfordre andre Jeep´ere i Nord om å komme med forslag til aktiviteter og idéer. Jeg håper at flere vil bli litt mer aktive nå som vi har vårt eget lokallag, og nøl ikke med å ta kontakt. Dette gjelder også folk som bor i Nordland og Finnmark, Omegn er et relativt begrep.
« Siste redigering: Ti.,21,April,2009,23,52 av C3 »
Medlem nr: 931
Lokalkontakt Troms og Omegn

2011 Wrangler JK Sahara
2009 Wrangler JK Rubicon
1998 Wrangler TJ Sport

Følg med på C3´s Rubicon Garasje

http://www.c3foto.no

Utlogget JeepCJ7-85

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 54
Sv: Endelig!!!
« Svar #1 på: Ti.,21,April,2009,15,23 »
Gratulerer!!!

Med dette kan man vel nærmest si at JCN endelig er en riksdekkende Jeep-klubb, selv om det fortsatt er en "udekket" bit både nord og sør for Troms.

Stå på, og del på oppgavene så ildsjelen slipper å brenne lyset i begge ender fra starten!
Mvh
Morten Kolstad
Jeep CJ7 Renegade -85
Willys PickUp -55 (Nedplukket)
Jeep Grand Cherokee WJ -01 3.1TD

Utlogget CJ-7 golden eagle

  • Klubb verv
  • 360 CID
  • ****
  • Innlegg: 377
  • Kalender ansvarlig.
    • www.4x4jeep.no
Sv: Endelig!!!
« Svar #2 på: Ti.,21,April,2009,15,59 »
 :D  Gratulerer så mye, godt å se at JCN nærmer seg riksdekkende  :D
Tom Jensen
JCN medlem nr. 8
2013 Jeep JK Unlimited Rubicon
1980 Jeep CJ-7 golden eagle 350 cid.
1978 Jeep CJ-7 Stainless Steel karosseri
2008 Can-Am Renegade 800HO

www.4x4jeep.no