Skrevet av Emne: God Jul!  (Lest 3335 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget Kate YJ

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 207
God Jul!
« på: Ma.,22,Desember,2008,23,11 »
Ønsker alle sammen en riktig God Jul!

Lurer og på om det er stemning for en liten romjuls samling, jeg fikser lokale og rester av julekaker... ;)

Tenkte på mandag 29 des.

Meld din interesse her, så tar jeg kontakt og fikser videre om det blir eller ei etter hvor mange som er positiv :D

Hilsen Kate

Hardrock Kate Dubai
JCN medlem nr 69

Utlogget Birkelandjeep

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 407
Sv: God Jul!
« Svar #1 på: On.,24,Desember,2008,00,21 »
God jul til alle sammen ja..  ;D

Jeg er klar på mandagen  ;)
TJ Sahara 1997
JCN Medlemsnr 600

Utlogget Kate YJ

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 207
Sv: God Jul!
« Svar #2 på: Fr.,26,Desember,2008,22,32 »
Sitat
Jeg er klar på mandagen 

Flott, skal prøve å få laget en film..... hvis det blir flere???
Hardrock Kate Dubai
JCN medlem nr 69

Utlogget Birkelandjeep

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 407
Sv: God Jul!
« Svar #3 på: Lø.,27,Desember,2008,16,24 »
Film blir bra, har snakket med Rikard, han ville også være med, eller var det utrolig dårlig respons her i bergens avdelingen for øyblikket.......!  ???
TJ Sahara 1997
JCN Medlemsnr 600

Utlogget Bernt S

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 190
  • CJ5 og ZJ
Sv: God Jul!
« Svar #4 på: Lø.,27,Desember,2008,17,18 »
Mere kaker------   :-X
hehe regner med jeg stiller  ;D ;D

Turbo.TJ

  • Gjest
Sv: God Jul!
« Svar #5 på: Sø.,28,Desember,2008,09,32 »
Planen er å dra på Voss/Myrkdalen for å teste slalomutstyret på Mandag. Så jeg er nok ikke tilbake før i 5-6 tiden. :( Men hvis det blir tirsdag,ja da skulle jeg blitt med ja. ;)
Skal en tur til Rikard i dag. Da er Gunnar og Roald med,så jeg skal gi de beskjed. De er nok med begge to. Men er det ingen som har hørt fra Joakim og Fredrik...................??

Turbo.TJ

  • Gjest
Sv: God Jul!
« Svar #6 på: Sø.,28,Desember,2008,09,41 »
Men eventuelt,hvor,,,,,,,,,,,,,,,,....??

Utlogget Kate YJ

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 207
Sv: God Jul!
« Svar #7 på: Sø.,28,Desember,2008,11,56 »
Det var nå godt å se at det var litt liv i Bergensavdelingen likevel ;D

Vi kan godt si tirsdag hvis det passer bedre, hvis det er greit for Bernt og Steffen..?

Tenkte i 19.00 tiden om det er en god kaffetid, lokalet blir privat.. (tarje;der vi var etter vårmønstringen ;) )

Ta kontakt med meg, Jostein eller Steffen om info eller veibeskrivelse

Jeg har litt film, hadde vært kjekt om flere hadde bidratt, kunne vært moro å se årets vestlandsafari om noen hadde?

Jeg skal gi beskjed til Martha, fint om andre gir et hint til flere som mangler, resten overlater jeg til jungeltelegrafen, det pleier jo funke :D


bergen@jeepclubnorway.no
« Siste redigering: Sø.,28,Desember,2008,11,58 av Kate YJ »
Hardrock Kate Dubai
JCN medlem nr 69

Turbo.TJ

  • Gjest
Sv: God Jul!
« Svar #8 på: Sø.,28,Desember,2008,19,36 »
Både Gunnar og Roald ville vere med. Og jeg og Gunnar har masse film fra de siste 2-3 år. Så vis dere har gooooood tid så er det ikke  noe problem med underholdning. ;D
Men Tirsdag er en utolig flott dag. Tipper jeg sliter litt med fremkommeligheten i morgen kveld.(gele bein :P)

Utlogget Kate YJ

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 207
Sv: God Jul!
« Svar #9 på: Sø.,28,Desember,2008,21,32 »
Supert! :D 
Håpet det ville dukke opp noe film fra Sverige og sånn! Ikke det at jeg tror underholdning i Bergensgjengen noen gang vil bli noe problem, men kjekt å oppsummere Jeep-året med litt skrytebilder og film da ;D
Mimre litt, siden Jeepen min nå er parkert i garasje etter at jeg kjørte av halve eksosanlegget på vei hjem en natt fra julebord :'(

Da regner jeg med at alle er informert om at det blir tirsdag!
Hardrock Kate Dubai
JCN medlem nr 69

Utlogget Bernt S

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 190
  • CJ5 og ZJ
Sv: God Jul!
« Svar #10 på: Sø.,28,Desember,2008,22,15 »
Enda bedre med tirsdag ;D

Turbo.TJ

  • Gjest
Sv: God Jul!
« Svar #11 på: Sø.,28,Desember,2008,22,45 »
På vei hjem fra julebord og eksosen falt av...............................dette setter jo så absolut tankene i sving.Men bortsett fra det da,så er jeg glad for at det blir Tirsdag.Skal informere Gunnar som skal på jobb i morgen(ha ha ha ha... ;D) at han må lete fram videoen fra søta brorlandet.

Utlogget Birkelandjeep

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 407
Sv: God Jul!
« Svar #12 på: Ma.,29,Desember,2008,00,23 »
Supert regner med mr rikard fikk beskjed om tirsdag av deg tarje, og kanskje vi møtes i morgen, blir ski på meg også i morgen...  8)
TJ Sahara 1997
JCN Medlemsnr 600

Utlogget Fighter

  • JCN - Styre
  • Get a life!!
  • ****
  • Innlegg: 1529
  • En SUVeren Jeep.
Sv: God Jul!
« Svar #13 på: Ma.,29,Desember,2008,01,49 »
Heisann, hoppsan og fallerallera, og god romjul.  :) Jeg har vært mest offline pga. nettverksproblemer, men er nå "stabil".  :) Ser der er liv i bergensgjengen. Fint tiltak, Kate. Vi skal ha familiemiddag lille nyttårsaften, så tirsdag blir en bad day for meg. :( Regner med det blir en hyggelig avslutning på 2008. Vil herved bare få benytte sjansen til å takke alle for det gamle, og ønske vel møtt i 2009.  :)
« Siste redigering: Ma.,29,Desember,2008,01,51 av Fighter »
Åge Færestrand
Formann JCN
Lokalkontakt for Bergen
Mobil. 41306030
Grand Cherokee limited, 1995- 5,2-V8

Turbo.TJ

  • Gjest
Sv: God Jul!
« Svar #14 på: Ti.,30,Desember,2008,11,46 »
Supert regner med mr rikard fikk beskjed om tirsdag av deg tarje, og kanskje vi møtes i morgen, blir ski på meg også i morgen...  8)
Joda Rikard ble fortalt at det ble tirsdag,men får ta en telefon i dag og friske opp i hukommelsen hans. Det får jeg gjøre med gunnar og Roald og tenker jeg. Foresten,har du gangsperr i beina i dag da... ;D