Skrevet av Emne: TORSDAGSTREFF PÅ ROALDS KRO, 25.9. KL.18  (Lest 4002 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget Fighter

  • JCN - Styre
  • Get a life!!
  • ****
  • Innlegg: 1529
  • En SUVeren Jeep.
TORSDAGSTREFF PÅ ROALDS KRO, 25.9. KL.18
« på: Lø.,20,September,2008,02,12 »
Og så er nok en måned "løpt" avgårde, og gule blader, tidlig mørke og kjølige kvelder minner oss ubønnhørlig om hvilke årstid som nærmer seg. Men midt i fortvilelsens smerte over det, og i høstmørkets depresjoner finnes det et lyspunkt: Hva da,tenker du. ??? Jo...
SISTE-TORSDAG-I-MÅNEDEN-TREFFENE PÅ ROALDS KRO VEL! ;D  Der slafser vi i oss mat,soft ice(stor og liten type), kaffe, og speaker nothing og something, ler og hygger oss rundt langbord. I aller høyeste grad, en uhøytidlig sammenkomst hvor vi veldig gjerne skulle sett nye fjes etter hvert.  :) Så, DU/DERE som har lurt på å komme, ikke lur lenger, bare kom som du/dere er, med eller uten Jeep, fra nær eller fjærn. DU/DERE ER HJERTELIG VELKOMMEN! ;D PS. Det er ikke spiseplikt. ;D See you.
« Siste redigering: Lø.,20,September,2008,02,16 av Fighter »
Åge Færestrand
Formann JCN
Lokalkontakt for Bergen
Mobil. 41306030
Grand Cherokee limited, 1995- 5,2-V8

Utlogget Kate YJ

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 207
Sv: TORSDAGSTREFF PÅ ROALDS KRO, 25.9. KL.18
« Svar #1 på: Lø.,20,September,2008,09,39 »
Har faktisk fri på torsdag (kjempe kryss i taket..) Så satser friskt på å komme hvis ikke været slår seg helt vrang da...
Nå går jo bensinprisene nedover så da er jo igjen blitt mulig å kjøre bensinslukeren hele den lange veien :D

Skal prøve å få med Martha i farta og ;)
Hardrock Kate Dubai
JCN medlem nr 69

Turbo.TJ

  • Gjest
Sv: TORSDAGSTREFF PÅ ROALDS KRO, 25.9. KL.18
« Svar #2 på: Lø.,20,September,2008,09,53 »
Kansje vi kan få med oss en ti to nye menn og...... Roald som før hadde den islandsbygde CJ`en har kjøpt seg JEEP igjen... Så har vi jo Bernt, han har også kjøpt seg CJ. Han har jo ikke vert den som hyppigst har besøkt oss på Torsdagene ( FY Bernt. :)) Men kansje han kommer til å føle seg mere vellkommen nå... ;D Men jeg stiller nå i allefall. Vi skal jo ha Vestlandssafari dagen etter.

Utlogget Fighter

  • JCN - Styre
  • Get a life!!
  • ****
  • Innlegg: 1529
  • En SUVeren Jeep.
Sv: TORSDAGSTREFF PÅ ROALDS KRO, 25.9. KL.18
« Svar #3 på: Lø.,20,September,2008,11,05 »
Sitat
Så satser friskt på å komme hvis ikke været slår seg helt vrang da...
  Æh. Sitter vi inne eller ute?? ::) Da mener du vel snøstorm etc.? :)                                    Hvis de hadde kommet, alle dem jeg fysisk har snakket med siste halvåret, som har sagt noe sånt som, "ja,det kunne vært artig".., ::) hadde vi måtte reservert to langbord til om torsdagene...Det er langt mellom drøm og virkelighet....av og til i hvertfall.. :) Men, tenk om det hadde blitt virkelighet. ;D   SNAPP!  Der våknet jeg fra trancen. ;D  Æh, See you on torsdag. :)
« Siste redigering: Lø.,20,September,2008,21,41 av Fighter »
Åge Færestrand
Formann JCN
Lokalkontakt for Bergen
Mobil. 41306030
Grand Cherokee limited, 1995- 5,2-V8

Utlogget Bernt S

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 190
  • CJ5 og ZJ
Sv: TORSDAGSTREFF PÅ ROALDS KRO, 25.9. KL.18
« Svar #4 på: Lø.,20,September,2008,18,13 »
Betaler du flybillet så kommer eg  ;D

Sitter mest sannsynlig på en resturang i Italia og spiser middag da  ;D
Men eg skal ta en øl og tenke på dere jeg  ;D ;D

Turbo.TJ

  • Gjest
Sv: TORSDAGSTREFF PÅ ROALDS KRO, 25.9. KL.18
« Svar #5 på: Sø.,21,September,2008,09,29 »
Spise på resturant i Italia.......................................Når du kan spise raspeballer på Roalds.....Ha.eg vet ka eg hadde valgt ja. :-\

Utlogget Fighter

  • JCN - Styre
  • Get a life!!
  • ****
  • Innlegg: 1529
  • En SUVeren Jeep.
Sv: TORSDAGSTREFF PÅ ROALDS KRO, 25.9. KL.18
« Svar #6 på: Sø.,21,September,2008,13,03 »
Ja...., og, jeg er enig med sjefen.  ::) Dette burde vært ungått. Håper samvittigheten din er veldig god..., svikte oss til fordel for...Italia.  :-\ Man kan jo ikke forstå hva de sier, og ikke har de raspeballer heller, nemlig....... ::)
Åge Færestrand
Formann JCN
Lokalkontakt for Bergen
Mobil. 41306030
Grand Cherokee limited, 1995- 5,2-V8

Utlogget Kate YJ

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 207
Sv: TORSDAGSTREFF PÅ ROALDS KRO, 25.9. KL.18
« Svar #7 på: Ma.,22,September,2008,15,52 »
Sitat
Så satser friskt på å komme hvis ikke været slår seg helt vrang da...
  Æh. Sitter vi inne eller ute??  Da mener du vel snøstorm etc.?

Eh...skjønner at det hørtest dumt ut, men jeg er blitt en mye forsiktigere sjåfør med småtroll i baksetet nå som etter min mening kunne vært sikret litt mer i en annen bil som har plass til et bedre bakovervendt bilsete.... :-X -men stoltheten gjør at det aldri blir en annen bil enn Jeepen, så da får en bare tilpasse vær og vei heller...ja eg e sta!
Dessuten har jeg ikke fått somlet meg til å kjøpe ny soft top fra USA ennå, så det kan være at den fillete jeg har som bare er festet på en side, faller av i en real regn/vindkule på motorveien...

Ja, hvor er det blitt av nye ivrige som jevnt over har sendt mail til bergensavdelingen og bedyret at nå skal de komme innom på Roalds??? Nå har dere sjansen, og kan få litt direkte info angående vestlands safarien, og bli kjent med oss!  ;)
Vi venter i spenning på at dere dukker opp!! :D

Hardrock Kate Dubai
JCN medlem nr 69

Utlogget Egil

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 57
Sv: TORSDAGSTREFF PÅ ROALDS KRO, 25.9. KL.18
« Svar #8 på: Ma.,22,September,2008,19,55 »
Hei!
Hvor lenge holder dere på om kveldene?
Grunnen til att jeg spør er att jeg jobber på en båt som har base på Mongstad. Viss båten er inne, kan jeg stikke en tur innom (med Jeep). Men jeg kan ikke stikke fra Mongstad før ved syvtiden evt.
Så sant sunnmørs dialekt blit tolerert  ;)
99 TJ 2.5 Sport

Utlogget Birkelandjeep

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 407
Sv: TORSDAGSTREFF PÅ ROALDS KRO, 25.9. KL.18
« Svar #9 på: Ma.,22,September,2008,20,03 »
Sitat
Grunnen til att jeg spør er att jeg jobber på en båt som har base på Mongstad. Viss båten er inne, kan jeg stikke en tur innom (med Jeep). Men jeg kan ikke stikke fra Mongstad før ved syvtiden evt.
Så sant sunnmørs dialekt blit tolerert  Blunker

Vi pleier å bli der ute til i 9-10-tiden så du er hjertelig velkommen, selv med sunnmørs dialekt...  ;D

Jeg derimot er (selv om det høres ut som en dårlig unnskyldning, med tanke på tråden over) i Italia  :P, kommer ikke hjem før utpå natten en gang.....  Skal gjøre som Bernt, drikke en øl og tenke på dere...  ;)
TJ Sahara 1997
JCN Medlemsnr 600

Utlogget Fighter

  • JCN - Styre
  • Get a life!!
  • ****
  • Innlegg: 1529
  • En SUVeren Jeep.
Sv: TORSDAGSTREFF PÅ ROALDS KRO, 25.9. KL.18
« Svar #10 på: Ma.,22,September,2008,22,35 »
Sitat
Skal gjøre som Bernt, drikke en øl og tenke på dere...  Blunker
Oi oi oi, hvor glad vi ble når vi vet at dere tenker på oss...SÆRLIG! ;) Dere blir nok misunnelig, ja.  ::)
Sitat
Hvor lenge holder dere på om kveldene?
Som "italienerbirkelandjeep" skriver,21-22. Det hadde vært flott om du kunne. Ca. 50min. kjøring fra Mongstad.? Da blir det et par timer med prat og kaffe. :) Håper du vet hvor Roals kro ligger i Åsane. Hvis ikke finner du veibeskrivelse i et tidligere innlegg under dette emne.
Sitat
så det kan være at den fillete jeg har som bare er festet på en side, faller av i en real regn/vindkule på motorveien...
"Det er opplest og vedtatt" :) Vi må ikke ta noen sjanser, hverken med eller uten små barn i bilen. For øvrig har jeg bestilt oppholdsvær.  ::) ;D Andre som føler lysten til å komme på torsdag bruse i blodet, MØT OPP fra kl.18.  ;D
Åge Færestrand
Formann JCN
Lokalkontakt for Bergen
Mobil. 41306030
Grand Cherokee limited, 1995- 5,2-V8

Utlogget Kate YJ

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 207
Sv: TORSDAGSTREFF PÅ ROALDS KRO, 25.9. KL.18
« Svar #11 på: Ma.,22,September,2008,22,50 »
Sitat
Viss båten er inne, kan jeg stikke en tur innom (med Jeep).
   JAAAAAAAA!!! Flere  ??   :D :D :D

Sitat
Jeg derimot er (selv om det høres ut som en dårlig unnskyldning, med tanke på tråden over) i Italia  , kommer ikke hjem før utpå natten en gang.....  Skal gjøre som Bernt, drikke en øl og tenke på dere... 
Ka er det som foregår i Italia, har eg gått glipp av noe som vanlig??? ::)
Hardrock Kate Dubai
JCN medlem nr 69

Utlogget Egil

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 57
Sv: TORSDAGSTREFF PÅ ROALDS KRO, 25.9. KL.18
« Svar #12 på: Ti.,23,September,2008,14,53 »
Ligger Roalds kro ved E39?
99 TJ 2.5 Sport

Utlogget Egil

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 57
Sv: TORSDAGSTREFF PÅ ROALDS KRO, 25.9. KL.18
« Svar #13 på: On.,24,September,2008,22,24 »
Da var det avgjort, jeg kommer ikke.....
99 TJ 2.5 Sport

Utlogget Fighter

  • JCN - Styre
  • Get a life!!
  • ****
  • Innlegg: 1529
  • En SUVeren Jeep.
Sv: TORSDAGSTREFF PÅ ROALDS KRO, 25.9. KL.18
« Svar #14 på: On.,24,September,2008,22,59 »
Sitat
Ligger Roalds kro ved E39?
Ja, den ligger ved E39. Like ved ELkjøpgiganten, rett forbi Åsane senter og Ikea.
Sitat
Da var det avgjort, jeg kommer ikke.....
Ikke pga. seint svar håper jeg. ??? Hadde ikke sjans å logge meg inn igår. Det var i så fall synd. :( Om du ombestemmer deg, og lurer på noe, kan du ringe meg på mobil. 41306030. :)
« Siste redigering: On.,24,September,2008,23,02 av Fighter »
Åge Færestrand
Formann JCN
Lokalkontakt for Bergen
Mobil. 41306030
Grand Cherokee limited, 1995- 5,2-V8