Skrevet av Emne: JScan fikset automatiske DRLs på min 2005 WK  (Lest 1823 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget oilar

  • 258 CID
  • *
  • Innlegg: 49
JScan fikset automatiske DRLs på min 2005 WK
« på: On., 2,September,2020,22,25 »
Til info så er det en nesten gratis app som lar deg justere mye på bilen som bare forhandler kunne gjøre før. Den heter JScan og med en lisens får man justert på diverse moduler i bilen. Kostet nesten ikke noe.

Jeg kontaktet en forhandler for et par år siden da jeg var lei av at jeg ikke hadde automatiske kjørelys. De sa det ikke lot seg gjøre på min 2005 CRD.

Forleden dukket Jscan opp på et annet forum. Måtte forsøke og det fungerte. Fikk europeiske kjørelys med baklysene tent. Det var mulig å velge om tåkelys eller blinklys skulle vær være kjørelys og det var mange andre options, som med eller uten baklys og om high beams skulle være kjørelys (med redusert volt som også kan justeres)

Ga også meg selv tilting mirrors when reversing og one-touch 3 blink for blinklysene.

Var også to options som kunne settes for å unngå blinking om man setter i led pærer. Ikke prøvd, men skulle fungere uten motstand.

Merk at man trenger en kompatibel OBD2 enhet (trådløs/wifi) for at moduljustering skal fungere. Fungerte ikke med min gamle så jeg måtte kjøpe en VGATE Pro som er listet på deres side som kompatibel.
« Siste redigering: To., 3,September,2020,16,59 av oilar »

Utlogget cat-vi

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 283
Sv: JScan fikset automatiske DRLs på min 2005 WK
« Svar #1 på: Lø.,12,September,2020,12,31 »
Dette høres veldig bra ut, bare vippefunksjon på speil ved revers er verdt mye, dette skal jeg prøve.
Men støtter den CRD biler?
« Siste redigering: Lø.,12,September,2020,12,35 av cat-vi »

Utlogget oilar

  • 258 CID
  • *
  • Innlegg: 49
Sv: JScan fikset automatiske DRLs på min 2005 WK
« Svar #2 på: Fr., 9,Oktober,2020,00,29 »
Min er en CRD ja.

Utlogget oilar

  • 258 CID
  • *
  • Innlegg: 49
Sv: JScan fikset automatiske DRLs på min 2005 WK
« Svar #3 på: Fr., 9,Oktober,2020,00,30 »
Fant også til min glede ut at jeg kunne lese av status på batteriene i de 5 dekktrykksensorene. Og programmere omkrets på hjulene, resette gearkasse og mye annet. Støtter de fleste Jeep modeller og andre Chrysler baserte biler, men detaljene ser man på nettsiden deres.

Gratis å laste ned og lese koder. For reprogrammering og muligens for å kunne gå inn i de enkelte modulene var det en lite fee pr VIN. Får ut alle moduler og status på dem. Mange flere enn en standard leser gir. I den gratis versjonen kan man velge demo-mode og bla seg gjennom alt for sin bilmodell.
« Siste redigering: Fr., 9,Oktober,2020,00,35 av oilar »