Skrevet av Emne: Ny Commander eier  (Lest 1510 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget cat-vi

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 283
Ny Commander eier
« på: Fr.,17,August,2018,13,33 »
Hei,
Har nå gått till anskaffels av en 07' Commander med 3,0 crd. veldig stødig vogn som sluker mil på landevei med masse drag i motor. Dette er en fem seter så dørk i bagasjerom er lavt, er det slik at det er kun de to sidesetene bak jeg får bikket frem? får jo lagt ned ryggen på midtsete men det blir da en stor ''kasse'' midt i så bagasjerommet blir i mange tilfeller i praksis ikke noe særlig større ved å legge ned setene, hmmmm.... nei, det er mulig det er noe jeg ikke har forstått her, kan jo ikke være så jævlig idiotisk? samt nakkestøtte i midtsete bak, lar seg heller ikke legge ned som på WJ, mulig den lar seg ta av med en håndgrep men ærlig talt, den tar jo opp mesteparten av synsfeltet i bakspeil. Ellers så er jeg ganske fornøyd (etter to dager:) ) ser ut til at bremscalipper henger litt på venstre bak, dette ''gnager'' seg vel neppe til så det spørs om den må skiftes/overhales. Har nå bestilt time for full understellsbehandling.
Har tidligere vært eier av en XJ og to WJ så er ikke helt ny på Jeep men må si at Commanderen er veldig behagelig men synes den tar litt mere plass på veien da.

Dagen etter: Får nok leve med at det blir ei ''kasse'' i midten, ser at det ikke lar seg gjøre å bikke denne fram, skal jo egentlig være syvseter og da er ikke dette en problemstilling, kan vel ikke regne med at jeep produserer biler for det særnorske regeøverket :)  Så blir det nok til å kjøre med midtsete nedfelt for å ha bakspeilet intakt, fungerer greit nok for meg dette.
« Siste redigering: Lø.,18,August,2018,12,23 av cat-vi »