Skrevet av Emne: Erfaringer med nyere Wrangler? Vurderer kjøp. :-)  (Lest 1676 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget GRS

  • 258 CID
  • *
  • Innlegg: 2
Erfaringer med nyere Wrangler? Vurderer kjøp. :-)
« på: On., 2,November,2016,12,06 »
Hei!

Ny medlem her, og vurderer kjøp av nyere Wrangler....2009-2010 modell. Enten varebil eller 5 seter. Det er jo mulig å kjøpe bruktbilgaranti, men disse får mildt sagt blandede tilbakemeldinger fra folk...Bilene koster jo litt, så det jeg lurer på er rett og slett driftsikkerhet og problemer. Har i utgangspunktet "angst" for alt som heter elektronikk i bil, og foretrekker egentlig veteranbiler, men man må jo ha noe som funker året rundt og til hverdags. ;)

Om noen har positive/negative erfaringer de vil dele blir jeg veldig happy. :)

Trenger en 4x4 som er bra til å trekke henger (biltransporter), og funker BÅDE som bruks og helårs-hobbybil. Da er jo Wrangler innafor. :)
« Siste redigering: On., 2,November,2016,12,18 av GRS »

Utlogget Aasmund

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 156
Sv: Erfaringer med nyere Wrangler? Vurderer kjøp. :-)
« Svar #1 på: To., 3,November,2016,23,50 »
Har selv hatt 2009 modellen. Var lite feiler på den, hadde noe tull med lys av og til. Men det tror jeg var dårlig jordig på bliklykt.  Vurder på nytt å kjøpe JK, har vært uten jeep i neste 1år og det kan sammenlignes med å slutte å røyke man kan få abstinenser, det er kanskje derfor det heter It`s a jeep ting, you woulden`t understand.