Skrevet av Emne: hvem er rimelig og god på fix av wj 3,1L motor i Bergen?  (Lest 3108 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget Oseberg

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 363
hvem er rimelig og god på fix av wj 3,1L motor i Bergen?
« på: On.,11,September,2013,21,07 »
Nå er jeg i en litt lei situasjon.

SIM ring må byttes på motoren(kassen er tatt ned...), men der stoppet det for meg.
Må også ha byttet topper...  Har delene, men trenger et greit verksted som kan ta jobben. (heldst i Fana området)

Noen gode anbefalinger?

XJ 4,0 98

Utlogget Oseberg

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 363
Sv: hvem er rimelig og god på fix av wj 3,1L motor i Bergen?
« Svar #1 på: Fr.,13,September,2013,23,41 »
Fant verksted som tar jobben.  Håpet er at den er på veien igjen på onsdag. Da og med nye topper montert.

God  natt
XJ 4,0 98

Utlogget Tun

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 95
Sv: hvem er rimelig og god på fix av wj 3,1L motor i Bergen?
« Svar #2 på: Fr.,20,September,2013,10,11 »
Hvordan gikk dette da?
Og hvor leverte du bilen?
Og ikke minst, hva kostet det?? :o

Utlogget Oseberg

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 363
Sv: hvem er rimelig og god på fix av wj 3,1L motor i Bergen?
« Svar #3 på: Sø.,22,September,2013,06,44 »

Dette gikk greit....  Dvs. Sim ring og o-ringer er nå byttet og kasse tilbakemontert. Testet og OK.
Så ble mekaniker syk og bilen står der fortsatt inntil han har byttet topper. Regner med 2 dager, max på den jobben.
Ringte mye rundt. Alle sier OK inntil de hører det er Jeep. Det ble et valg mellom Mobile i Åsane eller Flesland auto. Sistnevnte fikk jobben.

Toppene kjøpte jeg direkte fra en lev. I Italia. 5 topper, pakning sett og støt stenger. Tror det ble rundt 8000 .- inkl mva

Pris er jeg ikke sikker på ennå siden bilen ikke er ferdig  men denne jobben er ca 3 dager totalt, så kan du gjette litt på hva det blir.



Hvordan gikk dette da?
Og hvor leverte du bilen?
Og ikke minst, hva kostet det?? :o
XJ 4,0 98