[
:+ BT sa at de måtte være sammenheng mellom TUV på både hevesett og felger. Det vil si at hevesette og felger måtte være testet og godkjent sammen.
Her var jeg kanskje litt for rask med skrivemåten.
Han sa vel egentlig at de
kunne være sammenheng mellom hevesett og dekk. Jeg forsto det slik at det kunne være et problem hvis det sto i TUV papirene for hevesette at det kun var godkjent i sammenheng med større hjul for eksempel 33” og eventuelt en spes type felg.
I dette tilfelle vet jeg ikke om Trailmaster har dette i TUV-godkjenningen på dette hevesette.
Det vil si at det ville oppstå problemer hvis bile bare var godkjent med orginale hjul, og det var satt på hevesett som var tilpassset stor hjul osv.
Takker for mange gode tilbakemeldinger.
Det er fremdeles slik at jeg føler en viss usikkerhet for dette prosjektet. Det og først investere 100-150.000.- kr, for så å se om dette går bra + en laaaaang ”slåsskamp” med BTfor å få det godkjent, er nok mer en jeg ønsker meg.
Jeg liker å ha en viss sikkerhet for å få til det jeg begynner på (kall meg pussling
), men det er så mye annet å bekymre seg om her i livet
På den andre siden. Tar man ingen sjanser, så skjer det ikke noe spennende heller. Det er ikke lett å ta en beslutning på dette.
Egentlig er det bare å holde liv i denne tråden til en annen tar mot til seg og kjøper bilen, så kan jeg stå der å lure på om jeg gjorde rett eller galt
Her har jeg kopiert ut det som er merknadene i vognkortet for å få det litt mer nøyaktig:
edit:
Redigert og fjernet fra red.
Kjellh