Jeg tenkte jeg ville høre med flere på forumet om hvorvidt man er fornøyd med 4wd eller ikke.
Etter de byttet eiere, ble de fleste av oss som har vært kunder der i lang tid pålagt å sende kredittinformasjon via faks eller mail. Flere reagerte på det, noen sendte, andre ikke.
Jeg har alltid vært fornøyd med 4wd, men i de to siste sendignene har jeg vært uheldig.
Jeg fikk en Warn bakfanger hvor embalasjen tydeligvis hadde vært åpnet før. Fangeren hadde riper og sveisprut over det hele i tillegg til for store sveiser på innsiden der hengerfestet føres inn. Hengerfestet passer selvfølgelig ikke
uten at jeg må slipe og file det til. Da jeg klaget på dette på mail, mottok jeg en rabattbong på 50 dollar i posten.
I forrige uke fikk jeg nye seter hvor det ene var skadet. 4wd er ikke interessert i
å få det i retur men vil også denne gangen sende rabattbong. Altså jeg håper ikke de spekulerer i å sende varer med "feil" overseas fordi de vet det er vanskeligere for oss å få sendt det i retur, og heller satser på at vi blir glade for bonger.
Vet det er noen her inne som tidligere har klaget og fått nye varer. Hva om flere lufter sine erfaringer i denne linken, slik at Jeepklubben kunne få en oversikt og eventuellt sende 4wd en formell klage i felleskap?