Setet kommer fra 4WD likevel
. Jeg sendte dem en mail hvor jeg fortalte dem at jeg ikke kom til å sende infoen de etterspurte. Dessuten sa jeg at jeg hadde snakket med flere i det lille Jeepmiljøet i Norge og at vi vurderte å handle fra andre. Så føyde jeg til at jeg hadde handlet der før (for lenge siden) og at da var det ikke noe problem.
Det stod i mailen jeg fikk at jeg måtte svare innen 48 timer ellers vile ordren bli slettet. Flott automatikk, tenkte jeg, da trenger jeg ikke gjøre noe.
Så kom det ny mail hvor det stod at de hadde funnet meg i kunderegistret, så jeg trengte ikke send noen info likevel, alt var OK.
Jeg mener å huske at de sender en mail med korrekt fraktkostnad, som man må svare på / akseptere før de sender varene. Men ikke nå tydelvis.... for jeg svarte jeg umiddelbart at jeg ville ha et annet sete i stedet for det jeg bestilte.
Så fikk jeg svar om at setet var sendt allerede. Da jeg sjekket trackingen var setet sendt lenge før vi kom til enighet om hva de skulle få av info.
Snedig....... men nå ligger det i alle fall, ihht trackingen, på en lastebil i Tyskland et sted.