Skrevet av Emne: 4WD - WTF?  (Lest 4348 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget Jeep

  • 401 CID
  • ****
  • Innlegg: 1240
Sv: 4WD - WTF?
« Svar #15 på: Ma.,19,Mars,2007,11,42 »
Setet kommer fra 4WD likevel ::). Jeg sendte dem en mail hvor jeg fortalte dem at jeg ikke kom til å sende infoen de etterspurte. Dessuten sa jeg at jeg hadde snakket med flere i det lille Jeepmiljøet i Norge og at vi vurderte å handle fra andre. Så føyde jeg til at jeg hadde handlet der før (for lenge siden) og at da var det ikke noe problem.
Det stod i mailen jeg fikk at jeg måtte svare innen 48 timer ellers vile ordren bli slettet. Flott automatikk, tenkte jeg, da trenger jeg ikke gjøre noe.
Så kom det ny mail hvor det stod at de hadde funnet meg i kunderegistret, så jeg trengte ikke send noen info likevel, alt var OK.
Jeg mener å huske at de sender en mail med korrekt fraktkostnad, som man må svare på  / akseptere før de sender varene. Men ikke nå tydelvis.... for jeg svarte jeg umiddelbart at jeg ville ha et annet sete i stedet for det jeg bestilte.
Så fikk jeg svar om at setet var sendt allerede. Da jeg sjekket trackingen var setet sendt lenge før vi kom til enighet om hva de skulle få av info.
Snedig....... men nå ligger det i alle fall, ihht trackingen, på en lastebil i Tyskland et sted.
Tor Kløvstad
2001 WJ V8, Original
1994 YJ, Modifisert
Lokalkontakt Hedmark

Utlogget wrangler

  • Get a life!!
  • *****
  • Innlegg: 1283
Sv: 4WD - WTF?
« Svar #16 på: Ma.,19,Mars,2007,16,44 »
Tor, jeg fikk den samme mailen. Jeg skrev til
de at det er allment kjent at man ikke skal gi fra seg 
sensetiv informasjon via faks. Det ville de ikke høre på
så jeg sendte henne infoen pr mail i stede der jeg ba om bekreftelse på at den var mottat
og at de makulerte innholdet etter de har fått nødvendig bekreftelse. Skulle det bli noe tull i fremtiden
har jeg deres reply på det.

Kathrine
Wrangler 1995
godkjent med Chevrolet 350 5,7L, OME 2,5" og 33 x 12.5 x15 på 10" felg.
Jeep CJ-7 1986 under ombygging - AMC 360