Delene fra NJ ankom for et par uker siden.
Div småtterier av forskjellig slag. Deriblant et brukt ratt. Fremstår som nytt!
Da skal Grant rattet bort!
Kjøpte også ei kasse til å ha bak setene. NOS part. Borgeson styrestag, Tuffy console, noen billige høyttalere mm.
Fikk også tak i et sett med fender support rods. Bilen min mangler dette på begge sidene noe som har gjort at hele fronten har hatt en tendens til å vibrere når man møter vogntog i 90 km/t... Disse har jeg slipt ned og grunnet med owatrol. Et strøk arcanol på toppen så skal disse monteres.
Fikk også igjen bilen fra Svendsen. De har gjort en veldig bra jobb, men førsteinntrykket er at det fortsatt bråker litt mye. Lyden ble mye bedre og samstemt med et utløp fremfor to. Kanskje litt vel mye rumling på tomgang. Får se hvordan det oppleves på en litt lengre tur.
Spylte av bilen i ettermiddag og kjørte en kort tur. Motoren stoppet - uvisst av hvilken grunn. Trodde først at den var tom for bensin. Fikk tauet den hjem og vinsjet meg opp bakken til garasjen. Da startet den selvfølgelig. Lurer på om det er dette de kaller Vacum lock eller noe sånt på Jeepforum. Mangler lufting på tanken... bare teorier fra min side så langt...
Med Jeepkassa baki bilen: