Vinterens planer legges, men er litt i tvil om hvordan tingene bør gjøres.
Tanken er å få på 35" hjul, og få tingene litt opp fra moder jord. Ser at det varierer veldig med hvordan heving av gjøres. Jeg tenker i retning av å fordele løftet med 2" på understell og 2" på karrosseri, ev. 3" på understell og 1" på karrosseri. Sikkert mange meninger om dette, hva som er best. Noen gode argumenter for det ene, andre eller andre løsninger...?
Skal sies at alt skal kjøpes inn med med TUV-papirer, planen er å få det skrevet i vognkortet, for å kunne peke nese til BT om de finner på å stoppe meg langs veien. (Hvilket de sikkert vil..)
Snakket med en hyggelig(!) person hos BT idag, hvor jeg ble anbefalt å innvolvere disse før prosjektet starter, hvilket jeg kommer til å gjøre. Så får jeg se om det er lettere å få til ting om man spiller på lag.
Redegjørelse for prosjektet er under utarbeidelse, derfor denne posten...
Mener også å ha lest en fin oversikt på forumet for lenge siden, om utvekslinger i diff`er for de forskjellige dekkstørrelser, og speedometergearing. Noen som husker hvor denne er..?