Det er nok lurt å ha panhard stag og styrestag samme vei av geometriske årsaker, ellers så kunne jo panhardstaget monteres på ramma på passasjersiden. Så da blir det nok en del bevegelige stag i samme område, ja. Men uansett om snekka sitter på utsiden, innsiden, forran eller bak, så bør styrestaget være sånn ca. parallelt med framakslingen (og paralellstaget), og det betyr at tuppen på pitmanarmen må være i nærheten av panhardstaget. Begge stag har jo lite bevegelse i bilens lengderetning, så det burde være håp! Har også sett at panhardstaget kan vinkles noe, også en mulighet ved at festet da flyttes lengere fram på rammen, bort fra snekkeområdet.
Rocky snekka har så lang pitman at det er mulig å montere "hjulene rett fram" med pitmarnnarmen i en vinkel mot passasjersiden, det måtte jeg gjøre og det funker fint. Videre så sitter snekkehuset så nærme innerskjermen at man faktisk må skjære hull i dette for å få plass. Du har det vel ikke såååå trangt at du må bygge om innerskjerm for å få plass til motoren? Da får du det litt tøfft med eksosen vil jeg tro.