Takker for svar, skal sette meg å lese igjennom og se hva jeg lander på. WJ`en har jeg i sverige, da jeg bor der(har også en TJ som jeg har på firma jeg driver i norge) Så alt av deler som det står Jeep på går igjennom firma. Har full historik på WJ`en, og den er privatimportert til sverige i 2000. Kanskje derfor de ikke har byttet noe på garanti. Har byttet skiver tre ganger, og dreid skiver en gang. Bilen har nå gått 210000km. Kjøpte bilen av en gods eier her i sverige, og han brukte bare merkeverksted til alt. Måtte gi hele 50000,- for den når jeg kjøpte den tidlig i sommer, men den har alt utstyr som var tilgjengelig tror jeg
(Deilig å være norsk i sverige......
)
Regner med det koster litt å få flyfrakt med alt av bremsedeler, men det haster jo litt pga den sprekte skiva. Å selv om jeg ryker på en tusing eller noe sånn i frakt, så er det vel fremdeles billigere enn å kjøpe det i norge eller sverige vil jeg tro. Trenger jeg noe mere enn calipere,klosser og skiver om jeg skal bytte alt?? Passer alt av koblinger og bolter feks?? Noe mere jeg burde slenge med når jeg først skal fikse litt framme og bak?? Lagre framme mente jeg å ha lest at kunne være litt slitte når bilen har ristet seg igjennom endel bremsing.
Vil takke for svar og innspill, og tror jeg kommer til å lese mye her inne, og sikkert spørre om endel. Har vært Fordmann i alle år, men med de to Jeepene jeg har nå, så føler jeg at jeg har biler med sjel