Jeg har i mange år kjørt med TH350, å det har fungert god.
Men for å få en TH350 med tilnærmede egenskaper som TH700 eller en 4L80E,
så holder jeg nå på å bygge en TH350c med følgend spek.:
Jeg kjører (skal kjøre) V8 med TH350 og 35" hjul.
TH350c 4x4 kasse
TCI Lock-up converter med 2000 i stall
B&M Transpak shifter kit
TCI Low 1. og 2. gear
TCI Planetary Alu. geardrum
TCI Sprag & Drum Assemblies
Detta blir en grom TH350c
Så får vi se om ting holder: 2,75 utveksling som 1. gir, litt laver 2. gir, 1til1 i 3. gir, 2000 i stallspeed og Lock-up Converter
Fordelen med TH350 er at den er lettdrevet, kortere enn de andre nevnte kassene,
og på en CJ-7 vil den ikke ha de samme komfliktene som ovennevne kasser med fremre mellomaksel.
Jeg vet også at det er mange aksler dere sikkert heller ville valgt, men jeg har mest lyst
til å beholde disse.
Jeg har forøvrig også beholdt D30 og AMC20, men mye modifisert, og med 4.11 utveksling.
Det er jo morro å bygge litt på de originale delene også, ikke bare karosseriet