Lokallag > Troms & Omegn

Noen som trenger felger

<< < (2/5) > >>

HardKåre:
Hvorfor hugges den?? Lurer på om jeg trenger meg delebil... :D

oilar:
Den er jo gammel nå. En USA import, 1990 modell, 4.0L Limited som har gått ca 200000 miles. Den er ikke EU godkjent nå og jeg fant det heller lurt å bytte til en "ny" Jeep nå fremfor å koste masse på den. Går fint, men kjente feil er:

-Lekk radiator
-Lekk vannpumpe
-I hvert fall en lekk injektor (selve injektoren, ikke pakningene
-ABS systemet utkoblet og har vel aldri fungert i min tid. Feilkode antyder hjulsensor(er)
-Diverse oljelekasjer, fremme motor, bak motor, bak transfer
-Elektriske dørlås fungerer ikke mer, for svake
-Vindusheiser begynner å gå tregt
-Rust nede på venstre førerdør
-Dårlig funksjon på selvjusteringen bak i bremsetromler

Ellers er den ganske fin inni alderen tatt i betraktning. Har byttet ting på fremsete for å få helt skinn og nye dørkmatter matchende interiørfarge. Nesten ny bremsemaster, abspumpe og trykkbolle. Har som sagt liggende nye ventilløftere og et pakningssett øvre. Lyktene fremme er ettermonterte Hella tror jeg, stod sånne amerikanske sealed beam der opprinnelig. Bremseskivene fremme også byttet for 3 år siden og ny CV på mellomaksel for 3 år siden.


oilar:
Ja, så glemte jeg å nevne at varmeapparatet gneller når det er kaldere enn 15 minus og at dynamoen er nesten ny, ditto batteriet (biltema). Og AC har aldri fungert. Mulig det ble nedtappet da den ble importert.

HardKåre:
Uff, hadde jeg bare hatt plass skulle jeg hentet den hos deg, synd å hugge gode delebilen... :)

oilar:
Du verden hvor mye ræl som samler seg opp etter noen år ;-)

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side

[*] Forrige side

Skift til full visning