Lokallag > Buskerud

Buskerud + Vestfold

(1/3) > >>

Skywalker:
Hei igjen, karer!

Før jul fikk vi til et minitreff for Buskerud og Vestfold. Det var tydelig ønske om noe mer aktivitet. Jeg hadde selv trodd at det skulle være mulig å få til noe i januar. Nå har faktisk snart hele februar gått uten at vi har sett hverandre.

4x4 Drivers Norway har frikjøring i Svarstad 29. feb. - 2. mars og jeg har tenkt meg en tur opp lørdag 1. mars. Kan det være aktuelt å arrangere et Vestfold+Buskerud lokallagstreff igjen ifm. Svarstad lørdag 1. mars?

NB! Dette er i tilfelle i tillegg til Kongsbergtreffet 9. mars!
Jeg er ikke 100% sikker på om jeg kommer til å delta på Kongsbergtreffet 9. mars, men treffet er planlagt i kalenderen min og har så langt ingen konkurranse fra arrangementer hverken lørdag kveld eller søndag formiddag. :)

skruknott:
Hei  :)
Usikker på om det er ledig tid i kalenderen 1. mars, men er det tid er jeg med! Skal høre med loggføreren hjemme. 9. mars kan jeg uansett ikke  :(

Geir G K:
Skulle gjerne blitt med, men er desverre opptatt begge helgene! >:(

skruknott:
Ser ikke ut som det passer for så mange denne gangen, men jeg forsøker å ta turen til svarstad når jeg er edru nok på lørdag  ??? Når kjører du oppover Skywalker?

Skywalker:
Siden vi ikke blir flere tror jeg det blir følgende rute: Andebuveien - Lønskoll - Herland.

Avreise Esso, Sem 1100.

Husk matpakke eller noe å slenge på grillen i depotet.

Kan det passe?

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side

Skift til full visning