Ferdig med to års(og alt for masse penger...) nøye totalrestaurering av det som ikke er synlig, og kan endelig starte på den langt morsommere jobben med ekteriøret
. Ikke en rustflekk noe sted - og ALT er nytt under!
Er nå hevet 2,75" med OME fjører og dempere (og senket transfer/gearkasse 1" samt senket hengerfeste) takrack med reservehjul på dobbelt sett takrails, KC-ekstralys, kuttet plast i frontspoiler, montert sleperinger i ramma og laget alu-beskyttelse til nedre del av radiator og kondensator.
Ruller nå på originale 15*8,5 felger med 30" AT, men ønsker en tomme bredere felger og 31 eller 32 MT. Pluss lage en enkel alu-ramme rundt takracken og erstatte teleskopantenna med en real og lang pisk opp fra bakskjermen.
Videre bør jeg kanskje kjøpe justerbare stabilisatorstag foran og bak, da for/bak hjulene er halvannen centimeter off senter etter heving (er firehjuls-justert, går parallellt og skal vel ikke bety noe)
Tror aldri jeg vil klare å kvitte meg med denne bilen - hadde abstinens da jeg ikke kunne lytte på åtteren et par uker da jeg hadde gearkassa nede for overhaling