Skrevet av Emne: Jeep XJ, 1998 med div. godbiter på Saggrenda huggeri i Kongsberg  (Lest 1331 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget Mussa

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 188
  • 95" XJ 4.0L HO Limited
Jeg har vært en tur å plukka litt på denne bilen, så felger er eksempelvis borte, MEN det sitter Trailmaster hevesett på denne blant annet.. Veit ikke eksakt hvor mye den er heisa, men det må være ca 4" eller lignende.. Bakdempere og fjærer så hele og pene ut, foran er det litt usikkert hva slags tilstand dempere er i men fjærene så da hele ut.. Er også Trailmaster styredemper på den så det ut som, usikker tilstand da bilen er frontkollidert..
Poenget er; De som er raske tror jeg kan få dette settet veldig billig hvis de skrur det av selv, jeg fikk tilbud om å ta av og få det (I tilleg til alt det andre jeg kjøpte), men jeg hadde ikke tid.. Skal heller ikke ha bilen min så høy, men det er vel en del der ute dette må være gull for.. :)

Klikk på linken til høyre, under biler inne nå:

http://www.bruktdeler.com/side%20deler/jeep%20cherokee%201997.htm
1995 XJ 4.0HO Limited
1990 Mazda Miata MuSsA Edition

Utlogget Pettersen

  • Administrator
  • 360 CID
  • *****
  • Innlegg: 419
Re: Jeep XJ, 1998 med div. godbiter på Saggrenda huggeri i Kongsberg
« Svar #1 på: Sø.,13,Februar,2011,13,49 »
Vært og plukka på denne selv, og skulle egentlig hatt felgene og :P

I hvertfall den ene demperen foran er bøyd/knekt. Resten er litt usikkert.
Trude: 98 XJ 2.5 med 2" heving, og 31". D30 Aussie Locker, C8.25 LSD <-- For tiden i dvale...

Jenny: 90 XJ 4.0, lekebil. Ribba for interiør og unødvendig utstyr, 2" heving, 31" BFG Mud. Snart 35"...

Celine: 97 ZJ 4.0, NP242, ARB fanger og sperrer, 31".