Skrevet av Emne: Til alle !! Invitasjon til designkonkurranse  (Lest 5320 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget wrangler

  • Get a life!!
  • *****
  • Innlegg: 1283
Sv: Til alle !! Invitasjon til designkonkurranse
« Svar #15 på: Fr.,10,November,2006,15,15 »
Til armering er den helt SUVeren. byggningskontrolen bryr seg ikke de er den som bygger som er ansvarlig.

...for å si det sånn, jeg hørt så mye sinnsyke historier der folk har drevet med hjemmemekka
"arkitektur" at du vill ikke tro det. En kar oppe i Aamodt et sted (i mangel på armeringsjern) stappa stålull i sementen
for å få det til å bære. Jeg har hørt om folk som har laget støttemurer på egen eiendom
med ståltrå som armering. Da er det bra at det finnes Bygningskontroller, selvom du er
ansvarlig for eget bygg på egen eiendom så er det jo bra at de kan veilede deg gjennom byggeteknisk ABC i hvertfall.
« Siste redigering: Fr.,10,November,2006,15,17 av wrangler »
Wrangler 1995
godkjent med Chevrolet 350 5,7L, OME 2,5" og 33 x 12.5 x15 på 10" felg.
Jeep CJ-7 1986 under ombygging - AMC 360

Utlogget Herman

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 352
Sv: Til alle !! Invitasjon til designkonkurranse
« Svar #16 på: Fr.,10,November,2006,17,43 »
Til armering er den helt SUVeren. byggningskontrolen bryr seg ikke de er den som bygger som er ansvarlig.

...for å si det sånn, jeg hørt så mye sinnsyke historier der folk har drevet med hjemmemekka
"arkitektur" at du vill ikke tro det. En kar oppe i Aamodt et sted (i mangel på armeringsjern) stappa stålull i sementen
for å få det til å bære. Jeg har hørt om folk som har laget støttemurer på egen eiendom
med ståltrå som armering. Da er det bra at det finnes Bygningskontroller, selvom du er
ansvarlig for eget bygg på egen eiendom så er det jo bra at de kan veilede deg gjennom byggeteknisk ABC i hvertfall.

Javist er helt enig. mann fusker ikke med sikerheten.