Skrevet av Emne: Jeep Klubben medlemmer og treff !!  (Lest 8665 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget Tomas

  • 401 CID
  • ****
  • Innlegg: 1236
  • Larvik - Vestfold
    • Min hjemmeside
Sv: Jeep Klubben medlemmer og treff !!
« Svar #30 på: Ti.,24,Oktober,2006,23,53 »
Det er sørgelig å si at min oppfatning av denne tråden har endret seg ifra det positive til det negative siden medlemmer av styrer begynte å skrive.
Jeg er en stolt medlem av Jeepclub Norway, og jeg prøver å rekruttere medlemmer så ofte jeg kan.

Var en person her som traff spikeren på det jeg mener: "At selv de med de største offroad maskinene ønsker at alle skal trives på treff, selv de som ikke ønsker å kjøre offroad."
det er ivertfall essensen av det jeg mener. Jeg syns treffene våre er kjempe fine, og at styret gjør en utroolig god jobb.
Men samtidig er jeg også redd for at om treffene ikke utvider seg litt, så vil medlemsmassen avta gradvis. Jeg håper det ikke er slik, men frykter det.

Jeg vil også si at siden dette forumet ble opprettet, har jeg omtrent sluttet å være på offroad.no forumet. Og det syns jeg er VELDIG positivt.
Så jeg tror ikke noen skal undervurdere viktigheten av ett slikt forum for Jeep eiere.

Dette forumet er også en utroolig fin måte for JCN å lodde stemningen og meningene til medlemsmassen. Vi bor i ett landstrakt land, og man kan ikke forvente at f.eks jeg skal reise 15 mil hver vei for å delta på møter på Grava hver uke, hvor jeg kan formidle mine synspunkter muntlig. Jeg har da også minimalt med mulighet til å delta på dugnader i regi av JCN så langt det ikke skjer i nærheten av mitt hjemsted.

Det ligger også i navnet til kluben at dette er en landsklubb, ikke en lokal klubb for oslo og omegn.

Når det gjelder dette med MARKEDSFØRING :-) så er jeg helt enig. jeg har også sagt meg villig til å trykke opp brosjyre/folder for sommertreffet, som vi da kan dele ut til diverse Jeep butikker, eller legge under vinduspussere på biler, for å promotere vårt treff, slik at enda flere melder seg inn i klubben, og deltar i vår spennende hobby.
Dessuten har jeg også bidratt til småting på Rena treffet, når jeg kan.

Men det overrasker meg at noen er sterkt negative til den lille vitamininnsprøytningen som denne lille tråden er egentlig fikk.
Det kom flere gode forslag fra flere, og det ble foreslått med en slik entusiasme at jeg ville tatt i mot forslag og slike personer med åpne armer.
Personer som det, er personer som jobber både 2 og 3 ganger mer enn vanlige medlemmer, og jeg er overbevist om at klubber overlever kun på bakgrunn av slike mennesker. JeepClubNorway har noen slike personer, men de kan sikkert trenge fler.

Jeg sier dette kun med gode hensikter, og ønsker om en lang og fremgangsrik fremtid for denne klubben som jeg også er veldig glad i.
Om folk ikke er enig det jeg har sagt tidligere, så håper jeg ivertfall ikke at jeg blir missforstått på akkurat det punktet.
« Siste redigering: Ti.,24,Oktober,2006,23,55 av Tomas »
WJ TD 1999 - Original
TJ Sahara - Solgt :(
http://www.jeep.on-line.no
<a href="http://www.jeepclubnorway.no/smf/index.php/topic,137.0.html">Min Garasje</a>
JCN medlem nr 507
Vestfold kontakt for JCN
Styremedlem 4x4Drivers og Webansvarlig.

Utlogget Golden Eagle

  • 401 CID
  • ****
  • Innlegg: 896
Sv: Jeep Klubben medlemmer og treff !!
« Svar #31 på: On.,25,Oktober,2006,00,09 »
Ingen i denne tråden ønsker vel å være negativ?

Alle her svarer av engasjement og det er det som holder liv i en klubb som JCN.

En journalist spurte en gang lederen for et skirenn om løypene holdt selv om det var sent på sesongen?
Tosken svarte: Det ser dårlig ut, men vi får tro det lar seg gjennomføre selv om fremmøtet nok blir labert.

Veldig Ærlig, men hvor mange tror dere møtte opp?

Stå på og jobb, spar treffplanleggingen til et lukket forum og la deres glimrende program komme som en positiv overraskelse på oss som bare skal møte opp og nyte den innsatsen dere har lagt ned!

Lykke til, jeg gleder meg!

Even Erlien
JCN-medlems nr. 1
AMC Jeep CJ-7 Golden Eagle 1980
Willys Jeep CJ-3A 1952
Willys Jeep FC150AM 1960 Prototype
Jeep CJ-7 Laredo 1986 Delebil.
Kaiser Jeep FC150A1 1959 på for.
Willys Utility Jeep 4-75 Pick up 1955

Utlogget wrangler

  • Get a life!!
  • *****
  • Innlegg: 1283
Sv: Jeep Klubben medlemmer og treff !!
« Svar #32 på: On.,25,Oktober,2006,09,31 »
Jeg synes jeepclubben har drevet god markedsføring
av de treffene som har vært arrangert i år. Jeg forstår denne linken
som en OPPFORDRING TIL DELTAGELSE, og intet annet. ;)

Kunne vært bra å høre hva de som eksempelvis arrangerte Golsafarien eller Rendalsafarien mener om
markedsføring kontra oppmøte. VET det aldri var var mangel på oppfordring,
det som manglet mer var oppmøte fra medlemmene. Noen dro på selvkomponerte jeepturer
og hadde kanskje fått dosa si, andre fikk barn og noen var i utlandet.
Det må på et vis være rom for alt.

Men foreslår at vi legger ned emnet nå, vi får oppfordre til sterkere oppmøte på treff i fremtiden. :)








« Siste redigering: On.,25,Oktober,2006,09,49 av wrangler »
Wrangler 1995
godkjent med Chevrolet 350 5,7L, OME 2,5" og 33 x 12.5 x15 på 10" felg.
Jeep CJ-7 1986 under ombygging - AMC 360

Utlogget Golden Eagle

  • 401 CID
  • ****
  • Innlegg: 896
Sv: Jeep Klubben medlemmer og treff !!
« Svar #33 på: On.,25,Oktober,2006,09,57 »
Har hatt en prat med Stein-K på telefon.

Jeg runder av mine innlegg med å be alle om å backe opp Stein slik at neste års JCN-Jamboree blir tidenes beste om det blir på Rena eller om vi må legge hodene i bløtt og tenke helt nytt.

Husk at mesteparten av jobben med et arrangement gjøres før treffet starter.
Even Erlien
JCN-medlems nr. 1
AMC Jeep CJ-7 Golden Eagle 1980
Willys Jeep CJ-3A 1952
Willys Jeep FC150AM 1960 Prototype
Jeep CJ-7 Laredo 1986 Delebil.
Kaiser Jeep FC150A1 1959 på for.
Willys Utility Jeep 4-75 Pick up 1955