www.jeepclubnorway.no
Velkommen,
Gjest
. Vennligst
logg inn
eller
registrer deg
.
1 time
1 dag
1 uke
1 måned
Alltid
Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Nyheter:
Endelig oppe igjen!
Hovedside
Hjelp
Logg inn
Registrer
www.jeepclubnorway.no
»
Modeller
»
TJ
»
Hevesett
« forrige
neste »
Skriv ut
Sider: [
1
]
Til bunnen
Skrevet av
Emne: Hevesett (Lest 2331 ganger)
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
kastot
258 CID
Innlegg: 24
Hevesett
«
på:
Ma.,17,Desember,2012,21,55 »
Heisann Jeep folks!
Jeg har kontaktet BGnor ang 4" hevesett og 2" bodylift til min Jeep Wrangler TJ 2001 modell
Problemet er at de ikke fører SYE-kit lenger, dvs ombygningssett til transferkasse og ny mellomaksel med dobbeltkryss. Vet noen her hvor jeg eventuellt kan kjøpe dette? Norske leverandører? Nettsider? Utlandet?
Takk for hjelpen
Loggført
viper
304 CID
Innlegg: 59
7-er Garasjen: 86-CJ7 401 Injection
Sv: Hevesett
«
Svar #1 på:
Ma.,17,Desember,2012,22,13 »
Tom Woods i Usa ruuuler
Loggført
86 CJ-7 401 Injection
kastot
258 CID
Innlegg: 24
Sv: Hevesett
«
Svar #2 på:
Ma.,17,Desember,2012,23,33 »
Har du peiling på hva jeg trenger å bestille for å heve den 4" fra denne siden?
Loggført
Geir G K
360 CID
Innlegg: 498
Sv: Hevesett
«
Svar #3 på:
Ti.,18,Desember,2012,16,59 »
Hvis det er 2,5 liter du har trenger du følgende:
Evt kalibrering av speedometer ved større hjul ( Ratio speed);
http://www.jeep4x4center.com/search.htm?q=speedometer+gear
http://www.teraflex.biz/231-short-shaft-kit-tj-yj-wrangler.html
http://www.teraflex.biz/cv-style-driveshafts-1.html
SKU: 4704219
Jeg anbefaler Morris 4x4 aldri vært noe tull...
Teraflex selger også direkte på ebay!
Loggført
Geir Grov Kristiansen
Wrangler TJ modifisert
Medlemnr 783
kastot
258 CID
Innlegg: 24
Sv: Hevesett
«
Svar #4 på:
Ti.,18,Desember,2012,18,41 »
Nei dette er til en 4 liters tj med manuell girkasse..
«
Siste redigering: Ti.,18,Desember,2012,18,47 av kastot
»
Loggført
Geir G K
360 CID
Innlegg: 498
Hevesett
«
Svar #5 på:
Ti.,18,Desember,2012,19,09 »
Da må du sjekke siden til Teraflex, du må vel kanskje ha kortere mellomaksel, er jo en veldig spesiell kombinasjon. Teraflex har chat, send en forspørsel og du får garantert svar, så er du sikker på at du får rett!
«
Siste redigering: Ti.,18,Desember,2012,19,14 av Geir G K
»
Loggført
Geir Grov Kristiansen
Wrangler TJ modifisert
Medlemnr 783
kastot
258 CID
Innlegg: 24
Sv: Hevesett
«
Svar #6 på:
Ti.,18,Desember,2012,19,58 »
Takk så mye for hjelpen!
Loggført
Geir G K
360 CID
Innlegg: 498
Sv: Hevesett
«
Svar #7 på:
Ti.,18,Desember,2012,20,29 »
Bare hyggelig, lykke til!
Loggført
Geir Grov Kristiansen
Wrangler TJ modifisert
Medlemnr 783
Skriv ut
Sider: [
1
]
Til toppen
« forrige
neste »
www.jeepclubnorway.no
»
Modeller
»
TJ
»
Hevesett