Skrevet av Emne: Front og bak fanger  (Lest 1442 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget IngvarHH

  • 258 CID
  • *
  • Innlegg: 30
Front og bak fanger
« på: Sø.,16,Desember,2012,14,34 »
Noen som har forslag til front og bak fanger jeg kan kjøpe meg?
Rør fangere er helt uaktuelt!
Kom hjerne med link til sider og plasser de kan kjøpes.

Har et spørsmål ang. Felg og dekk å.

Kjører for tiden med 8" bre felg men ønsker meg 10" bilen min er breddet med 6" skjermer og har jo lyst at mest mulig av dekke skal holde seg på innsiden av dem!
Er de noen som har spec på innpress å de dær for å få til dette?
Har 35" dekk nå men vurderer å gå opp til 36"

Utlogget provib@gmail.com

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 370
  • TJ`n min pr. høst 07
Sv: Front og bak fanger
« Svar #1 på: Ma.,17,Desember,2012,20,11 »
Hue kule fangere å få tak i men ikke alle BT er like glad i, hvertfal angående frontfanger.

Sjekk for eksempel quadrateck.com

Jeg har 32" x 11,5" dekk på 8" felg med -20 innpress. Stikker en del utenfor mine 6" breddere, så for at BT skal godta det må de ikke utenfor. Men uansett.. 35" eller 36" kan du nok bare glemme hos BT nå til dags om du ikke allerede har det skrevet inn i vognkortet.


Men kult likevel!
Kunsten å skru er å tørre å ta ting fra hverandre uten å være redd for å ikke få det sammen igjen. Kast aldrig en gammel del før den nye er på plass:-)

Utlogget IngvarHH

  • 258 CID
  • *
  • Innlegg: 30
Sv: Front og bak fanger
« Svar #2 på: Ti.,18,Desember,2012,12,21 »
Hjula er ikke skrevet inn i vognkort, bare heving å bredding som er godkjent, så om de stikker litt uten om skjermene så har de ikke noe å si, stikker ut par cm. På hver side nå også:)

Utlogget IngvarHH

  • 258 CID
  • *
  • Innlegg: 30
Sv: Front og bak fanger
« Svar #3 på: Ti., 1,Januar,2013,23,23 »
Ingen forslag på felg?

Kunne jo ha byttet breddere å selfølgelig!
Forslag på det??