Tj har ikke frihjuls nav.
Det går an å kjøpe deler for å ettermontere, men dette er dyrt. Derfor mener jeg at det ikke er noe poeng å monterr disse for å spare noen ører bensin per mil.
Tror ikke at man vil tjene dette inn igjen.
Men jeg skulle ønske at dise bilene kom med kraftige manuelle frihjuls nav fra fabrikken.