Skrevet av Emne: Brukt 1,5"din spiller selges  (Lest 1768 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget Trygvea

• 304 CID
  • **
Brukt 1,5"din spiller selges
« på: Sø., 4,November,2012,18,22 »
Har en halvt år gammel spiller, kjøpt på alibaba. com til salgs.
http://cartek-tech.en.alibaba.com/product/532191913-213278969/Jeep_Grand_Cherokee_1999_2004_Car_DVD_Player.html

Kjøpte denne spilleren for å kunne spille spotify via bluetooth fra mobilen blant annet.
Spilleren har mange supre finesser, men ulempene med den er etter min mening at det blir litt tynn lyd, jeg er personlig litt for avhengig av god ltyd, og da mener jeg ikke mindre enn det som er originalt i jeepen.
Spilleren er et greit alternativ til de som har lyst å forny kasett spilleren som står originalt i noen av disse bilene, men som ikke orker elller kan ta alt arbeidet det er å montere enten 1 eller2 din spiller.
Spilleren er nesten Helt plug and play, men for å få rattkontrollene til å virke så må det legges opp en ledning fra radio til rattstammen.
Spilleren har Gps som funker helt suverent, og bluetooth avspilling og handsfree funker også helt topp (ved bruk av gps og h.free må det legges opp antenne og mikrofon som følger med, men dette må legges opp og er dermed ikke helt plug n play tok ca 0,5 time når jeg hadde funnet ut hvordan jeg ville ha det)
Radioen skulle ha RDS men det stemmer IKKE,
dvd spilleren tar det meste av både musikk og filmfiler i tilegg til dvd,er.
Det er også ryggekamera inngang som funker bra, men kamera følger ikke med, siden det vil bli brukt videre.
Grunnen til at jeg selger den er at jeg skal ta på meg arbeideet med å montere 2"din  pioneer og nye høytalere og forsterker og få skikkelig godlyd
Spilleren kostet 3000.- inkl avgifter til s(t)atan
selges til høystbydende, skambud er også lov, men under 500 så blir det ikke vurdert  ;D
På Wj forumet er det diskutert litt frem og tilbake om disse spillerene under tråden "et stilig radioprosjekt til inspirasjon"

Naturen er finest gjennom frontruta

Utlogget Trygvea

• 304 CID
  • **
Sv: Brukt 1,5"din spiller selges
« Svar #1 på: Lø.,28,September,2013,11,46 »
Denne spilleren ble aldri solgt, fordi det manglet kabler, men disse er nå dukket opp...
Tar nå i mot skambud under 500 også, er nemlig ingen verdi for meg som hylle varmer  ;D

Har også original kasett spilleren,
og en original cd/radio fra USA men radioen her har ikke rds og band delingen på radioen er ikke delt opp for hver tiendedels frekvens som her i Norge den går fra 92.1 til 92.3til 92.5 så NRK mp3 f. Eks på 92.2 sliter den med
 disse to gis  bort hvis noen vil ha dem
Naturen er finest gjennom frontruta

Utlogget Toledo

• 258 CID
  • *
« Svar #2 på: Lø.,30,November,2013,20,15 »
Hei. Har du denne splleren ennå?

Utlogget Grizzly

• 258 CID
  • *
« Svar #3 på: Fr.,10,Januar,2014,14,27 »
Denne passer vell xj også?  er i så fall intressert, visst den enda er til salgs