Skrevet av Emne: Hvem kan anbefales for en liten sveisejobb i Bergen by?  (Lest 3545 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget Propellue

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 123
Hvem kan anbefales for en liten sveisejobb i Bergen by?
« på: Ti., 9,Oktober,2012,14,51 »
Hallei igjen!

Etter å ha gått over bilen skikkelig under så har jeg funnet ut at jeg har et lite rusthull i ramma litt forran venstre fjærfeste bak. Og tenkte jeg skulle få utbedret dette før jeg sender bilen til rustbehandling, ref. forrige posten min.

Er det noen som har folk å anbefale til en sånn jobb? Det være seg alt fra firmaer til lugubre bakgårdsprosjekter. Så lenge jobben blir bra er jeg fornøyd. Hvis prisen ikke er hårreisende så er jo selvfølgelig ikke det ugunstig heller. Evt hvis noen her inne driver med sånt og har lyst til å tjene en liten slant. :)

Skal prøve å få tatt et bilde av det imorgen, så er det litt lettere å se hva jeg mener.
- "Har du bil?"

- "Nei, jeg har jeep."

Utlogget Skyjacker

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 309
  • JK-09
Sv: Hvem kan anbefales for en liten sveisejobb i Bergen by?
« Svar #1 på: Ti., 9,Oktober,2012,21,01 »
Jeg hadde nylig bilen på understellsbehandling hos Pro-Partner i Åsane. Han fant to små hull på rammen min også og jeg fikk anbefaling på en som heter Hugo på Hylkje. Har nummeret hjemme. Skal ringe han neste uke. Skal gi deg nummeret senere.
Jeep Wrangler JK-09

Utlogget Propellue

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 123
Sv: Hvem kan anbefales for en liten sveisejobb i Bergen by?
« Svar #2 på: Fr.,12,Oktober,2012,11,58 »
Kjempemessig!
Det var akkurat noe sånt jeg tenkte på. :) Du kan jo nevne det for han at du kjenner en som skulle hatt en liten jobb gjort da, og spørre om det er greit.
- "Har du bil?"

- "Nei, jeg har jeep."

Utlogget simon

  • Get a life!!
  • *****
  • Innlegg: 1265
« Siste redigering: Fr.,12,Oktober,2012,12,47 av simon »
Rød, grønn og gul Jeep. (YJ, kriger og spissnese)

Utlogget Fighter

  • JCN - Styre
  • Get a life!!
  • ****
  • Innlegg: 1529
  • En SUVeren Jeep.
Sv: Hvem kan anbefales for en liten sveisejobb i Bergen by?
« Svar #4 på: Fr.,12,Oktober,2012,13,09 »
Men han har nok ihvertfall ikke tid...

Simon: Fantastiske bilder. Husker godt den turen ;D
« Siste redigering: Fr.,12,Oktober,2012,13,12 av Fighter »
Åge Færestrand
Formann JCN
Lokalkontakt for Bergen
Mobil. 41306030
Grand Cherokee limited, 1995- 5,2-V8

Utlogget Skyjacker

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 309
  • JK-09
Sv: Hvem kan anbefales for en liten sveisejobb i Bergen by?
« Svar #5 på: To.,18,Oktober,2012,10,29 »
Kjempemessig!
Det var akkurat noe sånt jeg tenkte på. :) Du kan jo nevne det for han at du kjenner en som skulle hatt en liten jobb gjort da, og spørre om det er greit.

Snakket med Hugo i går, og han kunne sikkert gjøre en jobb på bilen din også. Skal innom verkstedet hans i helgen å få en pris på min bil. Skal nevne din bil engang til, og høre om det er greit at du ringer ham.
Jeep Wrangler JK-09

Utlogget Propellue

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 123
Sv: Hvem kan anbefales for en liten sveisejobb i Bergen by?
« Svar #6 på: Fr.,19,Oktober,2012,11,09 »
Kjempemessig!
Såvidt jeg klarer å se så er det bare et lite hull i ramma forran fjærfestet, men kan jo få lagt meg under og banka og skrapa og titta litt mer nøye og se om jeg finner noe mer.
Mulig det også har gått gjennom i balja under førerdøra, det kan jeg også finne ut av iløpet av helga. Det er nå uansett ikke de største greiene.


Så forresten en TJ på lagunen igår. Grønn med svart hardtop, procomp-heving, 35" og vinsj. Den så alvorlig bra ut, og hadde nesten samme regnummer som meg, så tipper det er en '97 modell. Er det noen her inne sin?
- "Har du bil?"

- "Nei, jeg har jeep."

Utlogget Skyjacker

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 309
  • JK-09
Sv: Hvem kan anbefales for en liten sveisejobb i Bergen by?
« Svar #7 på: Sø.,21,Oktober,2012,09,38 »
Jeg var ute på verkstedet hans i går. Jeg og har hull i rammen ved bladfestene bak. Og noen små hull foran besintanken. Ikke så store jobben. Han var en trivelig fyr med flott verksted. Han fikser bilen min neste helg og tectylerer bilen når sveisingen er gjort. Det mangler bare tectyl der bilen trengte sveising. Så nå nærmer bilen seg strøken :)
Jeg var så opptatt ang min bil at jeg glemte å snakke om din. Men jeg skal høre med han når min bil er ferdig. Han tar sikkert jobben med din bil og.
Jeep Wrangler JK-09

Utlogget Propellue

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 123
Sv: Hvem kan anbefales for en liten sveisejobb i Bergen by?
« Svar #8 på: Sø.,21,Oktober,2012,17,06 »
Høres knall ut. Skal se om ikke jeg får blåst ut av ramma iløpet av uka, sånn at det er ute av verden hvertfall.
Måtte du betale mye for herligheten?
- "Har du bil?"

- "Nei, jeg har jeep."

Utlogget Skyjacker

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 309
  • JK-09
Sv: Hvem kan anbefales for en liten sveisejobb i Bergen by?
« Svar #9 på: Ti.,23,Oktober,2012,21,12 »
Høres knall ut. Skal se om ikke jeg får blåst ut av ramma iløpet av uka, sånn at det er ute av verden hvertfall.
Måtte du betale mye for herligheten?

Sendt deg PM
Jeep Wrangler JK-09