Har nesten glemt hvordan det skrives.....
Men vi prøver igjen, etter en lang pause, førstkommende torsdag, fra kl. 18 og utover til max kl. 22. Free coffe. "skyjacker"... Galdøpiggen?

Istedenfor å treffe supre jeepmennesker på Roalds, og å vise den fine, ombygde jeepen din? Shame on you...

Ta heller en tur på Fløien..

God tur ihvertfall.
