Skrevet av Emne: Steelarmadillo rock sliders  (Lest 1991 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget eivind_m

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 135
  • Moss
Steelarmadillo rock sliders
« på: Fr.,25,Mai,2012,07,55 »
Hei folkens.

I går var det rene julekvelden. Bestilte meg rock sliders fra theSteelAramdillo for over en måned siden og i går var endelig pakken hos jetcarrer i Halden.
 http://www.thesteelarmadillo.com
Tok meg fri noen timer fra jobb for å rekke å hente, ringte noen kompiser fra bilen på vei hjem igjen og "vet du hva eller, nå har bla bla bla" - med andre ord en glad glad mann  ;D

Helt til jeg åpnet pakken - fått to sliders til venstre siden da eller............   ::)

Er det noen her som kunne tenkte seg et sett med rock sliders til commanderen sin?  Jeg har snakket med dem og de er villige til å få ryddet opp i det, men så er det det med frakt frem og tilbake som fort gjør detta til en dyr fornøyelse. Han vil gjerne ha den ene slider'n i retur, og det skjønner jeg, men det er noe som sier meg at frakt norge-usa kommer på mer enn verdien på hele greia.
Dermed spørmålet om det er noen som har lyst på, så kunne man sikkert ha fått til en bra deal og de kunne sende to høyre sider.....

Noen andre her som har fått tunge og relativt dyre ting feil, og hvordan løste dere det i så fall?


« Siste redigering: Fr.,25,Mai,2012,07,58 av eivind_m »

Mvh
Eivind

07 XH Crd ltd |2" OME |SteelArmadillo rock sliders |OEM skid plates |QDII |265/70-17 Geolandar MT | Hanson 30mm spacere |Plasti dip'a hjul |Kiwi Plx OBD & Torque |Pie aux in | Rugged Ridge matter |Yakima sykkeholdere i lasterommet

Utlogget Øyvind999

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 286
  • Larvik / Vestfold
Sv: Steelarmadillo rock sliders
« Svar #1 på: Ti.,15,Januar,2013,22,44 »
Løste det seg? Har du et sett til overs ?
....o_o_o_o
./| ,[_____],
|¯l TJ-O|||||O_
()_)¯()_)¯¯¯ )_)

"Jeep makes it, HEMI shakes it"

2006 Jeep Commander 5,7 HEMI
(X) 2004 Jeep Grand Cherokee Overland 4,7 V8 HO (solgt)
(X) 2006 Jeep Commander 3.0 CRD (solgt)
(X) 2006 Dodge Caliber CVT 2.0 (solgt)
(X) 2002 Chrysler Neon 2.0 (solgt)

Utlogget Geir G K

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 498
Sv: Steelarmadillo rock sliders
« Svar #2 på: On.,16,Januar,2013,16,24 »
Fikk to høyre bak skjermbreddere fra Quadratec,  de sendte helt nytt sett og fikk beskjed om å beholde det jeg hadde fått!  Hvis det er feilpakka bør vel selger ta kostnaden,  er det feil fra produsent må jo forhandler ta det opp de.
Geir Grov Kristiansen
Wrangler TJ  modifisert
Medlemnr 783

Utlogget eivind_m

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 135
  • Moss
Sv: Steelarmadillo rock sliders
« Svar #3 på: To.,24,Januar,2013,16,43 »
Løste det seg? Har du et sett til overs ?

Det tok tid, men det løste seg.  Jeg har bare en ekstra liggende, men er du interessert så hiv avgårde en mail til Jon hos theSteelAramdillo så er jeg rimelig sikker på at du får en bra deal. Han trenger jo bare å sende en stk :)
Frakta med jetcarriere fra new jersey og hit med båt var en 500 lapp så mulig å få seg et sett for en "billig" penge.
Og med tanke på hvor mye fartsdumper og huller det det er i veiene nå for tiden så er sliders et must på vei til jobben  ;)


Mvh
Eivind

07 XH Crd ltd |2" OME |SteelArmadillo rock sliders |OEM skid plates |QDII |265/70-17 Geolandar MT | Hanson 30mm spacere |Plasti dip'a hjul |Kiwi Plx OBD & Torque |Pie aux in | Rugged Ridge matter |Yakima sykkeholdere i lasterommet