Skrevet av Emne: Vår i Bergen!  (Lest 8844 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget Kate YJ

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 207
Sv: Vår i Bergen!
« Svar #15 på: On.,30,Mai,2007,00,02 »
Satser på å komme vi og 8)

Det er jo nest siste gang på gocarten før det legges ned jo, det begynner å haste med å finne en erstatning!

Hardrock Kate Dubai
JCN medlem nr 69

Utlogget Rudi

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 237
  • Not prepared, still going
Sv: Vår i Bergen!
« Svar #16 på: Ma.,25,Juni,2007,00,25 »
Og nå er det siste onsdag på gokarten!!
Og så skal vel vi til Modalen.
Det kan vel vi snakkes om på onsdag. :)
TJ 4.0 1997
Blå i vognkortet..

Utlogget Kate YJ

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 207
Sv: Vår i Bergen!
« Svar #17 på: Ma.,25,Juni,2007,23,54 »
Pokker og, har standby jobbing fra onsdag, så har ikke peiling på hvor jeg ender opp :(

Håper dokker sørger for at dama får en liten blomsterkvast som takk på gocarten da ;)
Hardrock Kate Dubai
JCN medlem nr 69

Utlogget Rudi

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 237
  • Not prepared, still going
Sv: Vår i Bergen!
« Svar #18 på: Ti.,26,Juni,2007,00,05 »
Og er vi sikre på at hun ER på jobb på onsdag?
Undercover jobb for Hoggy Bear? ;D
TJ 4.0 1997
Blå i vognkortet..

Utlogget wrangler

  • Get a life!!
  • *****
  • Innlegg: 1283
Sv: Vår i Bergen!
« Svar #19 på: Ti.,26,Juni,2007,10,42 »
...litt på siden. Hvilken dato er satt opp til
Vestlandsafari? Vi vil gjerne komme...

kath
Wrangler 1995
godkjent med Chevrolet 350 5,7L, OME 2,5" og 33 x 12.5 x15 på 10" felg.
Jeep CJ-7 1986 under ombygging - AMC 360

Utlogget Kate YJ

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 207
Sv: Vår i Bergen!
« Svar #20 på: Ti.,26,Juni,2007,22,30 »
Har vært og snakket med kroen på Paradis, her er vi velkommen, jeg mener dette er den beste løsning fremover for onsdagstreff.

Sitat
...litt på siden. Hvilken dato er satt opp til
Vestlandsafari? Vi vil gjerne komme...

kath
  Datoen er satt fra 31 aug til 2 sept, dere er hjertelig velkommen, mer info kommer snart :D
Hardrock Kate Dubai
JCN medlem nr 69

Utlogget Rudi

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 237
  • Not prepared, still going
Sv: Vår i Bergen!
« Svar #21 på: On.,27,Juni,2007,00,16 »
Flink du Kate, vi får endre litt på forsiden for Bergen ettervært :)
Kath, du og alle andre er velkommen! (På vegne av treffsjefen ;))
Skulle være litt vittig og si les terminlisten, men den er jo havnet  på 3dje siden :o
TJ 4.0 1997
Blå i vognkortet..

Utlogget Kate YJ

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 207
Sv: Vår i Bergen!
« Svar #22 på: To.,12,Juli,2007,23,23 »
Har snakket med kroen på Paradis angående nytt møtested siste onsdag.

De stenger jo klokken 20.00, men de sa vi kunne ta så mye parkerings plass vi ville ha bare vi ikke stengte for diesel pumpene. Ellers var det jo fullt mulig å benytte seg av stolene som blir stående igjen utenfor sjappa.

Forslag: Skal vi heretter flytte møtet til 18.00, så blir det et par timer på kroen mens den er åpen og kanskje 1 time i regn på plassen... 8)

Hva sier dere???
Andre forslag???
Hardrock Kate Dubai
JCN medlem nr 69

Utlogget Stein-K

  • Administrator
  • Get a life!!
  • *****
  • Innlegg: 2511
  • TJ med V8
    • Garasjen min hos JCN
Sv: Vår i Bergen!
« Svar #23 på: To.,12,Juli,2007,23,24 »
Sitat
kanskje 1 time i regn på plassen...

Ja, nå er det på tide at dere får igjen været vi på østlandet har lånt noen uker......
Min garasje

Webredaksjon JCN
Kjør hardt, kjør stil! Karosseriet er en slitedel!!!

Utlogget Kate YJ

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 207
Sv: Vår i Bergen!
« Svar #24 på: To.,12,Juli,2007,23,56 »
Hah! Regn er en ting, det bryr vi oss ikke om, (eh, så lenge jeepen er tett da..)men når vi i tillegg har fartsdumper overalt i form av 1 million svære ekle slimete brune snegler, ja de kryper tilogmed opp på panseret av bilene her -da tar det kaken!! Så dere har egentlig ingen ting å sutre over  ::)

Så satser vi på kanonfint vær til vestlandsafarien i aug/sept :D
Hardrock Kate Dubai
JCN medlem nr 69

Utlogget Kate YJ

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 207
Sv: Vår i Bergen!
« Svar #25 på: Fr.,20,Juli,2007,10,34 »
Hm... alle Bergenerene dratt på ferie??

Ingen som har noe å innvende mot at vi forandrer treff til Kroen på Paradis og tiden til 18.00 hver siste onsdag i måneden??

Blir vel nesten ingen som kommer 25 juli da (Jostein er vel eneste som er hjemme..), kanskje vi får satse på august, selv om det blir tett opp i vestlandsafarien..
Hardrock Kate Dubai
JCN medlem nr 69

Utlogget Fighter

  • JCN - Styre
  • Get a life!!
  • ****
  • Innlegg: 1529
  • En SUVeren Jeep.
Sv: Vår i Bergen!
« Svar #26 på: Fr.,20,Juli,2007,12,40 »
[quote Hm... alle Bergenerene dratt på ferie??[/quote]
Nei ,ikke alle bergensere.., men du mener nok alle kjente jeepere som pleier å møtes. :) Vel, jeg er en av de ukjente,nye,ferske, som ikke har noe å innvende på bytte av location. Turen fra Åsane er omtrent den samme. Sitter med gipset venstrefot,siden beg.av juni og til ut i august, så ferie er ikke aktuelt i sommer. Kan jeg spørre om en ting? Er det bare folk med "offroadere" som er med, eller er det også noen med "asfaltjeeper"?
Åge Færestrand
Formann JCN
Lokalkontakt for Bergen
Mobil. 41306030
Grand Cherokee limited, 1995- 5,2-V8

Utlogget Kate YJ

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 207
Sv: Vår i Bergen!
« Svar #27 på: Lø.,21,Juli,2007,00,17 »
Sitat
Vel, jeg er en av de ukjente,nye,ferske, som ikke har noe å innvende på bytte av location. Turen fra Åsane er omtrent den samme. Sitter med gipset venstrefot,siden beg.av juni og til ut i august, så ferie er ikke aktuelt i sommer. Kan jeg spørre om en ting? Er det bare folk med "offroadere" som er med, eller er det også noen med "asfaltjeeper"?

Så kjekt med noen nye Jeep fjes!!  Du er veldig velkommen i Jeepmiljøet i Bergen :D

JCN er en merkeklubb og her på vestlandet fins det en egen offroad klubb for dem som ønsker den biten!
Selv om mange her har bygget og modifisert så ikke la deg skremme av det, vi synes det er veldig kjekt med alle som har Jeep og vil være med. Vi arrangerer mest turer på asfalt som passer alle typer Jeep og hvor hele familien kan være med.
Du må heller ikke være redd for at du ikke bidrar med noe fagprat, i såfall skulle jeg vel holdt meg langt unna i de 7 årene jeg har vært med...  Jeg har ihvertfall lært at ingen spørsmål er for dumme ;)
I Bergen har vi et innmari fint Jeepmiljø og takhøyden vår er veldig stor, det viktigste er at du stiller!

Er ikke sikker på om jeg har sjangs til å komme neste onsdag, det må jeg ta på sparket pga jobb, men i august blir det ihvertfall fullt oppmøte.
 
Hardrock Kate Dubai
JCN medlem nr 69

Utlogget Fighter

  • JCN - Styre
  • Get a life!!
  • ****
  • Innlegg: 1529
  • En SUVeren Jeep.
Sv: Vår i Bergen!
« Svar #28 på: Ma.,23,Juli,2007,01,59 »
Takker for velkomstord. :) Tar meg nok en tur på onsdag hvis det ikke kolliderer med et hente og bringeoppdrag. Jeg vil vel tro at Jeepen min,som virker litt høyere enn de fleste andre GC jeg har sett, også skal klare å komme seg over en tue eller to utenfor asfalten.  ;D Har vel ikke kjørt noe offroad siden militæret med "Volvojeep" for mange år siden,så det hadde vært artig å prøve... Ellers syns jeg det er lite innlegg iforhold til medlemmer her på forumet. Det er sikkert mange som ikke tør å spørre,eller å "snakke" om jeepting for de er redd for å virke dum, eller? Ikke vet jeg, jeg er ny her. Hadde litt den "skal jeg våge" følelsen, men den gikk over. :)
Åge Færestrand
Formann JCN
Lokalkontakt for Bergen
Mobil. 41306030
Grand Cherokee limited, 1995- 5,2-V8

Utlogget Birkelandjeep

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 407
Sv: Vår i Bergen!
« Svar #29 på: Ma.,23,Juli,2007,02,39 »
Kommer på Onsdag jeg også.... selvfølgelig..  ;)
TJ Sahara 1997
JCN Medlemsnr 600