Skrevet av Emne: LANSERINGSFEST HOS NY JEEPFORHANDLER I BERGEN!  (Lest 6127 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget Fighter

  • JCN - Styre
  • Get a life!!
  • ****
  • Innlegg: 1529
  • En SUVeren Jeep.
Re: LANSERINGSFEST HOS NY JEEPFORHANDLER I BERGEN!
« Svar #15 på: To., 5,Januar,2012,01,18 »
Sitat
Hils poden og gratuler med doning !

Takk. Will do.  :)
Åge Færestrand
Formann JCN
Lokalkontakt for Bergen
Mobil. 41306030
Grand Cherokee limited, 1995- 5,2-V8

Utlogget Skyjacker

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 309
  • JK-09
Re: LANSERINGSFEST HOS NY JEEPFORHANDLER I BERGEN!
« Svar #16 på: To., 5,Januar,2012,19,38 »
Var en tur innom i dag, da de hadde fått en Wrangler, Compass og Grand Cherokee på plass. Fy flate den nye GC er tøff.

De vil ta in 4 wranglere til å begynne med, incl en Arctic edition. Og jeg har bestilt prøvekjøring :)
Jeep Wrangler JK-09

Utlogget Fighter

  • JCN - Styre
  • Get a life!!
  • ****
  • Innlegg: 1529
  • En SUVeren Jeep.
Re: LANSERINGSFEST HOS NY JEEPFORHANDLER I BERGEN!
« Svar #17 på: Fr., 6,Januar,2012,00,59 »
Og der var spenningen over... ::)  ;) Betyr det at du ikke kommer på mandag? Oppfordrer for øvrig de som skal stille på mandag om å ta kontakt, slik at vi kan komme samlet. Evt. klokkeslett som passer. Jeg kan stille fra ca.kl.15-15:30. Starte fra Bergen brannstasjon, trailerparkeringen under broen? Andre forslag?
Åge Færestrand
Formann JCN
Lokalkontakt for Bergen
Mobil. 41306030
Grand Cherokee limited, 1995- 5,2-V8

Utlogget Skyjacker

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 309
  • JK-09
Re: LANSERINGSFEST HOS NY JEEPFORHANDLER I BERGEN!
« Svar #18 på: Fr., 6,Januar,2012,15,06 »
Jeg kan sikkert stille på den tiden også..

Jeep Wrangler JK-09

Utlogget Fighter

  • JCN - Styre
  • Get a life!!
  • ****
  • Innlegg: 1529
  • En SUVeren Jeep.
Re: LANSERINGSFEST HOS NY JEEPFORHANDLER I BERGEN!
« Svar #19 på: Lø., 7,Januar,2012,21,23 »
Sitat
Jeg kan sikkert stille på den tiden også..
Flott. Men det tok liksom ikke av med folk som meddeler at de kommer, eller forslag til annen tid og møteplass.. ::) Vi må da stille flere enn 3-4 biler? Møt opp Jeep eiere!!
Åge Færestrand
Formann JCN
Lokalkontakt for Bergen
Mobil. 41306030
Grand Cherokee limited, 1995- 5,2-V8

Turbo.TJ

  • Gjest
Re: LANSERINGSFEST HOS NY JEEPFORHANDLER I BERGEN!
« Svar #20 på: Sø., 8,Januar,2012,20,25 »
Og vi skal ha middags besøk i morgen. Siste dag min tante fra Texas er her arrgghh....................... >:(

Utlogget Fighter

  • JCN - Styre
  • Get a life!!
  • ****
  • Innlegg: 1529
  • En SUVeren Jeep.
Re: LANSERINGSFEST HOS NY JEEPFORHANDLER I BERGEN!
« Svar #21 på: Sø., 8,Januar,2012,20,29 »
Hun kan da være med? Fra junaiten og greier.. ;) Jeepens hjemland... Og så Mc Donalds etterpå...yyyhaaa... ;D
Åge Færestrand
Formann JCN
Lokalkontakt for Bergen
Mobil. 41306030
Grand Cherokee limited, 1995- 5,2-V8

Utlogget Skyjacker

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 309
  • JK-09
Re: LANSERINGSFEST HOS NY JEEPFORHANDLER I BERGEN!
« Svar #22 på: Ma., 9,Januar,2012,09,13 »
Avlyst? Om det er kun meg og Åge er det ikke mye vits... Jeg har ikke så veldig god tid på ettermiddagen, må være i Åsane igjen før 1600.?
Jeep Wrangler JK-09

Utlogget Fighter

  • JCN - Styre
  • Get a life!!
  • ****
  • Innlegg: 1529
  • En SUVeren Jeep.
Re: LANSERINGSFEST HOS NY JEEPFORHANDLER I BERGEN!
« Svar #23 på: Ti.,10,Januar,2012,00,53 »
Og "trailerplassen" under broen utenfor brannstasjonen var smekk full av jeeper da jeg kom ut kl 15:30. NOT! :( Bare guttungen i sin Cherokee og jeg. Vi ventet til kl. 16:05 før vi kjørte i "kortesje" opp til jeepforhandleren. "Heldigvis" var vi bare 2 jeeper, for vi fant bare 2 ledige parkeringsplasser blant alle hondaene....Men vi ble vel tatt imot, og prøvesatt Jeep, fikk kaffe, fortalte om jeepclubnorway, fikk priser :o og brosjyrer. Hyggelig ungdom. FET Grand Cherokee, men med 3,1L diesel, kr. 878.000,-. 5,7L V8, HEMI, 350HK = kr. 1.490.000,-. (Staten stjeler 990.000,-) :o
Vel blåst jenter og gutter i Bergen med Jeep. Takk for at dere som kunne, ikke gadd å spandere 1 time av fritiden deres. :(
Åge Færestrand
Formann JCN
Lokalkontakt for Bergen
Mobil. 41306030
Grand Cherokee limited, 1995- 5,2-V8

Utlogget Kate YJ

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 207
Re: LANSERINGSFEST HOS NY JEEPFORHANDLER I BERGEN!
« Svar #24 på: Ma.,16,Januar,2012,22,29 »
Akkurat ja, dette hadde jo vært kjempekult å få med seg, men ser at når vi er i den småttis boblen vi er i, med alt som skjer og så utrolig mye å forholde seg til ifra barnehage, aktiviterer og fulle jobber i tillegg til så mye reising, så klarer vi rett og slett ikke få med oss slike ting lenger! Dette har gått oss helt hus forbi ::)Regner liksom ikke med at det skjer så mye på denne tiden av året, og rundt juletider er stressnivået ekstremt høyt...
Har egentlig stor tro på sms når slike ting arrangeres, tidligere erfaringer har vist at det er det som funker best! Da når en ut til flere! Har jo heller ingen Jeep for tiden, og lider i stillhet....  Hadde med din sønn ombord til Nord Norge forrige uke, så er oppdatert på Jeepkjøp :)
Hardrock Kate Dubai
JCN medlem nr 69