Skrevet av Emne: JKS Trackbar til wj  (Lest 1619 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget firefighter

• 258 CID
  • *
  • jeep wj overland 2,7crd ome 2"
JKS Trackbar til wj
« på: On., 5,Oktober,2011,21,32 »
Jeg har nå kjørt med denne i et års tid. Nå begynner foringene å bli slitt alt :o
Er det noen som har hatt det samme problemet? Prøvd noen andre foringer?

Utlogget comanche 88

• 304 CID
  • **
Re: JKS Trackbar til wj
« Svar #1 på: To., 6,Oktober,2011,09,13 »
Hvilken type foringer er det på denne? Jeg bestillte nye foringer til trackbar foran og bak på min ZJ og der hadde de endret fra gummi til poly foring på bakre trackbaren. Har ikke fått byttet foran ennå men på den bakre var foringene svært slitt

Utlogget firefighter

• 258 CID
  • *
« Svar #2 på: To., 6,Oktober,2011,10,59 »
Det var de som fulgte med. Det er noe poly greier, men de er ikke bra. Jeg vet at kevin offroad selger noen som er hardere, men fy f.. for en fraktpris. Tror det var 55dollar for foringene og 90dollar for frakta.

Chryslercrap

• Gjest
« Svar #3 på: Sø.,11,Mars,2012,22,05 »
Bytta foringene på JKS trackbar`en, de originale røde 2-delte poly-foringene er dårlige greier...og jeg tror foringene fra Kevins Offroad er noe av det samme, 2-delte foringer med en løs hylse blir aldri helt tight, og bolthullene blir til slutt ovale p.g.a. bevegelse.

OEM trackbar foringer til WJ står ikke oppført noen plass, det er kun komplett trackbar å få kjøpt.
Jeg bestilte Moog K3147 fra Rockauto, disse står oppført som trackbar foring til XJ, TJ o.s.v., de passer rett inn i trackbaren, bolthullet må borres opp 2mm p.g.a. kraftigere bolter på WJ.

Utlogget firefighter

• 258 CID
  • *
« Svar #4 på: Ti.,13,Mars,2012,20,13 »
Dette skal jeg huske neste gang. Jeg bestilte Kevin sine, men jeg synes de er blitt slitt allerede :-[

Utlogget teerex

• Get a life!!
  • Harstad, Troms
Sv: JKS Trackbar til wj
« Svar #5 på: Fr.,21,September,2012,23,17 »
« Siste redigering: Lø.,22,September,2012,00,28 av teerex »
2000 WJ 3,1TD Laredo QD, Eibach senkesett, Mystery Switch, chippet, 245/65R17 General Grabber HTS60.
It's a jeep thing. You wouldn't understand! I don't.