Skrevet av Emne: Modalen - hyggetur søndag 2.okt.  (Lest 1888 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget Corsanova

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 103
Modalen - hyggetur søndag 2.okt.
« på: On.,21,September,2011,12,40 »
Ønsker å invitere og informere om tur til Modalen søndag 2.oktober!

For å bevare helse og ivareta kjøreteknikk til alle som fast stiller på Roalds hver siste torsdag i måneden, ønsker jeg å oppfordre til at vi tar oss en tur samlet til modalen 2.oktober!
Det er meldt sol og fint vær, god stemning står vi for selv og med på kjøpet får vi litt utfordringer i terrenget og mulighet for å teste ut Jeepene våres etter en noe kort sommer.

Jeg foreslår at vi som stiller møter på Esso i Åasane for tanking av bensin og kaffe, for så å cruise samlet til "the country of 4x4 dreams" - Modalen.

Ønsker å høre hvem som har tenning på alle sylindre og mulighet for å være med 2.okt?

http://pirate4x4.no/forum/showthread.php?t=38522

NB!
De beste plassene i kortesjen går først, så her gjelder det å være rask med å melde seg på  ;D
Sekretær, JCN Styret
YJ 4.0 HO -95 mod.
2,5" + 2" BL og 35x12,5x15"

- selvbygd er velbygd!

Turbo.TJ

  • Gjest
Re: Modalen - hyggetur søndag 2.okt.
« Svar #1 på: Ti.,27,September,2011,19,40 »
Ser jo at det har tatt helt av med påmeldinger på denne utflukten på søndag........!!
Nå er det meldt regn(bombe)på søndag, og strålende sol på lørdag. Kansje man skulle finne på
noe lørdag isteden.??
Kan jo snakkes på torsdag over en rasbeball/softis...

Utlogget Skyjacker

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 309
  • JK-09
Re: Modalen - hyggetur søndag 2.okt.
« Svar #2 på: On.,28,September,2011,13,13 »
Kunne virkelig tenke meg å vært med, men jeg er i Berlin hele helgen og litt til

God Tur!
Jeep Wrangler JK-09

Turbo.TJ

  • Gjest
Re: Modalen - hyggetur søndag 2.okt.
« Svar #3 på: Lø., 1,Oktober,2011,15,45 »
Da blir det tur til Modalen i morgen. Vi drar fra Åsane (Esso v.Coop) i 10.30 tiden.Så kan vi alle kjøre med en tiger på tanken.
For øyebliket så er det Frederico, Gunnar og meg som tar turen. I følge Pirate så er det noen fler som tar turen, og det er meldt
flott vær i morgen.... Så det er bare å henge seg på, ikke vær flau.... ;D