Det du sier er nok riktig nok det Fighter. Men om du kaller alle "grådige usolidariske bastards" så blir de desverre ikke vennene dine;)
Neida, ikke at jeg mente du sier det heller, men personlig så er jeg av den typen som betaler med glede helt til jeg føler det blir tvang, da er det liksom ikke gøy mere.
Folk burde tenk " hva kan jeg gjøre for denne klubben om jeg blir med?", men nå er vi nå ofte sånn sammenskrudde at vi tenker "hva kan denne klubben gjøre for meg?" Usolidarisk og egoistisk ja, men som oftest sant jo. Jeg har nok selv også denne egoistiske tankegangen ofte, selv om jeg tar meg selv i det og prøver snu på det til tider. En annen sak er at de få kronene det koster, det er faktisk mer en nok for enkelte. Personlig så ender jeg opp i mange tusen kroner i året på medlemskaper i forskjelige klubber, organisasjoner og medlemskap, mulig jeg også en dag kommer til å synes det er dyrt nok, om hus og barn en dag blir en realitet;) .
Er litt på gli med tanken på at garasjetrådene kunne vært for betalende, men igjen tror jeg kansje det gir litt feil signaler utad, synes egentlig det funker flott som det er.
AR