Skrevet av Emne: lekk autokasse?  (Lest 1128 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget proprioception

• 304 CID
  • **
lekk autokasse?
« på: Lø.,11,Juni,2011,12,59 »
4,7 WJ`n var på hovedservice her for et ca 2 mnd siden på US Car Clinic og skiftet bl.a automatolje. Jeg skiftet bensinfilter for en måned siden, og da la jeg merke til at det var litt rød AT4+ olje rundt ene kanten på bunnpanna til autokassa. Jeg tenkte at det bare var litt søl fra oljeskiftet som hadde kommet på utsiden så jeg tørket dette av.

Jeg sjekket igjen igår, og da så jeg at det på nytt var rød olje rundt den samme plassen. Det har ikke dryppet olje på bakken ennå som jeg har lagt merke til, men det kan vel kanskje oppstå etterhvert hvis det er litt utett. Skal det være slik? Det er jo ikke mye, siver nok litt ut av en delvis utett pakning som skal tette bunnpanna opp i resten av autokassa. Bør jeg ringe US Car Clinic å kreve at de skal tette denne lekkasjen? Eller er dette bare en bagatell som jeg ikke skal bry meg med?

Chryslercrap

• Gjest
Re: lekk autokasse?
« Svar #1 på: Lø.,11,Juni,2011,13,08 »
Du kan jo høre med Bjørn på US carclinic, mulig de skifter pakning for deg.
Hadde samme "problem" på en Mercedes for noen år tilbake, der er det ikke peilepinne til automaten, så det er litt skummelt med lekkasjer, verkstedet byttet bunnpannepakning uten diskusjon.

Utlogget proprioception

• 304 CID
  • **
« Svar #2 på: Lø.,11,Juni,2011,13,46 »
Bjørn, er det sjefen? Han som snakker så fort at jeg får med meg bare halvparten av det han sier?

Chryslercrap

• Gjest
« Svar #3 på: Lø.,11,Juni,2011,14,50 »
Bjørn, er det sjefen? Han som snakker så fort at jeg får med meg bare halvparten av det han sier?

Jepp  :)