Prøve å dra frem denne igjen jeg, siden jeg fikk dette problemet igjen i går....
Har skjedd et par ganger før men da er det samboeren som har fått problemet...
var ute og kjørte, stoppet bilen, kjørte hjullaster i maks 10 min, kom tilbake til bilen, startet opp, skulle kjøre, men så stoppet den...gikk ca 3-5 sek, slik som når startsperre tuller.
Gul nøkkel i dash blinker ca 1 gang i sekundet...
Tidligere så har dette skjedd med samboers nøkkel, men denne gang var det med min...har ikke fått anledning til å prøve med annen nøkkel mens feilen er tilstede, men siden det forekommer så skjeldden, og med begge nøklene, så tror jeg det er bilen som er gal...
Jeg hadde egentlig godt tid, så jeg satt i bilen og ventet, og prøvde inni mellom i ca halv time...
da gadd jeg ikke mer og ble hentet...skulle ut og handle mat, og var tilbake igjen etter ca halvtime, da startet den igjen...
mens jeg stod der så prøvde eg både å hamre på rattstammen og koblet fra batteriet et par minutt...
Kjøpte engang et "remote starter kit" på ebay, og vurderer nå om jeg skal montere dette, men må først sjekke hvordan dette kitet har tenkt å omgå startsperren...
Å i såfall kanskje montere startbryter også...(men det er jo ikke start som er problemet, det er jo at den skal lese nøkkelen som er problemet...)