Bilen funker og den funker fint. Blir rett og slett GLAD hver gang den kjøres, innmari hyggelig tenke på noe annet enn hvor mye hverdagsbilen egentlig koster... hver dag...
Etter første offroadtreff, ble forstillinga litt rar.
Tok løs styrestaget, og det var litt.... ujustert
Det ble bestillt ett HD stag fra statene, og kollegas TJ ble ribbet for styredeler, som passet pefekt. Perfekt nok iallefall, rattet står litt opp-ned, men det gjør ikkenoe.
Så ble det mer treff, og til sist hadde jeg bulka nok til at neste byggetrinn kunne innledes:
Buschwackere
Kjøpte et sett jeg egentlig trodde var nye, av en kar på forumet her. De viste seg være brukt, men de var også OK priset, så jeg slo til på det.
Jeg trengte bare å manne meg opp noen dager, så var vi igang med vinkelkutteren:
Så nå er den klar for rom(h)julstreff og det som værre er. Jeg håper egentlig få råd til ENDA mer dekk, men vi får se. Jeg trenger vel hevesett om det skal gå bra, i det minste et Budget Boost, men samtidig er jeg ikke uklar for å kappe litt mer. Har også bestillt sånne A-Pillar light brackets, men susehodene på lageret på jobben har rota vekk hele kartongen, så de er på avveie. Jeg håper budsjettet holder til en runde Armour plates, foreløpig får jeg bare kjøre..... pent.....