www.jeepclubnorway.no
Velkommen,
Gjest
. Vennligst
logg inn
eller
registrer deg
.
1 time
1 dag
1 uke
1 måned
Alltid
Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Nyheter:
Endelig oppe igjen!
Hovedside
Hjelp
Logg inn
Registrer
www.jeepclubnorway.no
»
Generell kategori
»
Generelt
»
Hevesett er feigt
« forrige
neste »
Skriv ut
Sider: [
1
]
Til bunnen
Skrevet av
Emne: Hevesett er feigt (Lest 3361 ganger)
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
sten_morten
Global moderator
Get a life!!
Innlegg: 1288
Hevesett er feigt
«
på:
Fr.,25,Mars,2011,22,39 »
Loggført
CJ-7 Laredo 1986 WJ Grand Cherokee Limited 2001 M416
AMC V8 3,1 TD
36x15,5-15
Stein-K
Administrator
Get a life!!
Innlegg: 2511
TJ med V8
Re: Hevesett er feigt
«
Svar #1 på:
Fr.,25,Mars,2011,23,10 »
Må faktisk innrømme at jeg synes den var kul!
Utrolig morsomt at noen strekkern så lang i motsatt retning av "normalt".
Loggført
Min garasje
Webredaksjon JCN
Kjør hardt, kjør stil! Karosseriet er en slitedel!!!
Holmis
360 CID
Innlegg: 624
Jeepaholic !
Re: Hevesett er feigt
«
Svar #2 på:
Fr.,25,Mars,2011,23,22 »
Hvis man først skal ha rod så er jo dette den ultimate rodden for en Jeep entusiast
Dritkul!!
Loggført
AMC Jeep CJ7 4.0HO-Aut , Renegade 1984
Jeep Cherokee XJ 2,5TD 1996
Cerwin-Vega Recone Service:
http://cerwinvega.multi2net.com
Dr.Plumbo
360 CID
Innlegg: 475
Re: Hevesett er feigt
«
Svar #3 på:
Lø.,26,Mars,2011,01,58 »
Tøffe detaljer! Er det en kombinert overliggende rattstamme med speil??
Loggført
Ronny
360 CID
Innlegg: 618
Re: Hevesett er feigt
«
Svar #4 på:
Ma.,28,Mars,2011,14,13 »
Kan ikke bli bedre enn dette :-) Tommel opp :-)
Loggført
Regards
Ronny Andersen
I do understand the "Jeep thing", therefore I drive BMW
Tom-G
360 CID
Innlegg: 384
Re: Hevesett er feigt
«
Svar #5 på:
Ma.,28,Mars,2011,20,57 »
Helt sjef!
Loggført
96`XJ 4.0L Sport Man. 2d.
97`ZJ 2,5 TDI Laredo
95`ZJ 4,0L Limited
Medlemsnr. 402
Ex: YJ, TJ, XJ td, 2 x ZJ og WJ 4.7HO
xjrebel
360 CID
Innlegg: 673
91 cherokee 4.0 H.O,98 cherokee 2.5 TD,81 CJ-7 4.2
Re: Hevesett er feigt
«
Svar #6 på:
Ma.,28,Mars,2011,22,50 »
godværsvogn
Loggført
Hvorfor sitte inne,når alt håp er ute?
Dr.Plumbo
360 CID
Innlegg: 475
Re: Hevesett er feigt
«
Svar #7 på:
Ma.,28,Mars,2011,22,56 »
Det geniale med den er at hvis BT mot formodning klager på SENKING av Jeep så er det bare å legge ned frontruta og snu bilen på hodet for litt nødvendig bakkeklaring...
Loggført
Jeep
401 CID
Innlegg: 1240
Re: Hevesett er feigt
«
Svar #8 på:
Fr., 8,April,2011,07,43 »
Det står mer om den her.....
http://www.jpmagazine.com/featuredvehicles/154_1103_atypical_rod_1945_jeep_cj2a/index.html
Loggført
Tor Kløvstad
2001 WJ V8, Original
1994 YJ, Modifisert
Lokalkontakt Hedmark
Dr.Plumbo
360 CID
Innlegg: 475
Re: Hevesett er feigt
«
Svar #9 på:
Ma.,11,April,2011,00,48 »
hehe
Loggført
CJ-7
Administrator
Get a life!!
Innlegg: 1412
Jeep CJ-7
Re: Hevesett er feigt
«
Svar #10 på:
To.,28,April,2011,15,05 »
Denne er Å feit...
Roadmonster:
http://roadmonster.org/2010/03/24/willys-jeep-hot-rod/
Et par lave til...
I bruk...
«
Siste redigering: To.,28,April,2011,15,13 av CJ-7
»
Loggført
Petter
Clutcher`n. GPW 1943
CJ-7
AMC 360, 35" ARB f&b. 1984
JK Wrangler Rubicon 2009
Jeep Garasjen
simon
Get a life!!
Innlegg: 1265
Re: Hevesett er feigt
«
Svar #11 på:
To.,28,April,2011,17,47 »
Jeg ser det er åpen diff.
Sitat fra: CJ-7 på To.,28,April,2011,15,05
Loggført
Rød, grønn og gul Jeep. (YJ, kriger og spissnese)
Dr.Plumbo
360 CID
Innlegg: 475
Re: Hevesett er feigt
«
Svar #12 på:
To.,28,April,2011,23,40 »
Må si jeg likte dette svigermorsetet
Loggført
yeyeye
360 CID
Innlegg: 516
Re: Hevesett er feigt
«
Svar #13 på:
Fr.,29,April,2011,12,27 »
Og det er vel dette som er stiv aksling
, rett i ramma
AR
Loggført
ohh.. silly me, again!
mob:95242280
Skriv ut
Sider: [
1
]
Til toppen
« forrige
neste »
www.jeepclubnorway.no
»
Generell kategori
»
Generelt
»
Hevesett er feigt